Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصراللهی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بیان کرد: کرمانشاه پیشتاز برگزاری مسابقات مجازی بود که بعد از آن استان کردستان هم مسابقات را برگزار کرد و اکنون مسابقات لیگ کاتا نیز به صورت مجازی برگزارشده است.


او با بیان اینکه مسابقات لیگ کاتا در دو بخش بانوان و اقایان برگزار شد گفت: ورزشکاران با ارسال کلیپ ها به فدراسیون در این مسابقات شرکت کردند و داوری آن ها نیز به صورت مجازی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصراللهی گفت: برگزاری مسابقات کاتا برای استان یک فرصت است چرا که میتوانیم فاصله بین این رشته و کمیته را کاهش دهیم.
او افزود: بیشتر زاگرس نشینان به شرکت در مسابقه کمیته علاقه مند هستند و در این فرصت می توان کاتای کاراته استان را ارتقا دهیم.

نصرالهی با اشاره به کاهش چشمگیر تعداد ورزشکاران بر اثر شیوع ویروس کرونا گفت: تعداد ورزشکاران اکنون به زیر ۸۰۰ نفر رسیده است در حالیکه پارسال  بیش از ۵ هزار ورزشکار بیمه شده داشتیم.

او با اشاره به اینکه ۵۰۰ مربی در بخش بانوان و اقایان داریم بیان کرد: مربیان کاراته بیشترین آسیب از ویروس کرونا دیدندچرا که اکنون چند ماه است که فعالیت ندارند و هیات نیز بودجه ای در اختیار ندارد که از آنان حمایت کند و نیازمند حمایت مسئولین از این قشر جامعه هستیم.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی نخستین بار ایران میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد.   این مسابقات در بخش آقایان با حضور ۲۹ تیم و در بخش بانوان با حضور ۱۵ تیم برگزار می‌شود.   نخستین دوره مسابقات بین المللی تنیس ساحلی در دو هفته برگزار خواهد شد که هفته نخست ۶ تا ۹ اریبهشت و هفته دوم ۱۰ تا ۱۴ این ماه در جزیره کیش زمان بندی شده است.

دیگر خبرها

  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • نخستین اهدای عضو سال‌جاری کرمانشاه جان ۳ بیمار را نجات داد
  • برگزاری نهمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک
  • راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه
  • برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران خوزستانی
  • میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری
  • برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی دارت کشور در سنندج