Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رزم حسینی جمعه شب در بدو به هرمزگان در جمع خبرنگاران تاکید کرد: تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری وزارت صنعت، معدن وتجارت است.
وی ادامه داد: مهم‌ترین برنامه وی به استان هرمزگان نیز بررسی آخرین وضعیت گمرک و بندرشهید رجایی در خصوص روند ترخیص کالاها و نظارت براجرای مصوبه ستاد اقتصادی دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر صنعت، معدن وتجارت اظهارداشت: در نشستی با حضور مدیران گمرک و بنادر هرمزگان و همچنین فعالان اقتصادی استان، مشکلات موجود در فرآیند ترخیص کالاهای اساسی و راهکارهای مناسب جهت سرعت بخشی در انجام امور مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.
علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن وتجارت عصر جمعه با ورود به بندرعباس، خط تولید ماسک سه لایه ویژه کودک و بزرگسالان این شهر و همچنین ساختمان نظام مهندسی معدن هرمزگان را افتتاح کرد.همچنین با حضور علیرضا رزم حسینی ۱۶ واحد معدن غیرفعال درهرمزگان به چرخه فعالیت بازگشت .
وزیر صنعت، معدن وتجارت هم اکنون در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که با حضور استاندار، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شوریا اسلامی و مدیران دستگاههای مربوطه شرکت دارد.
بازدید میدانی از گمرکات و بنادر بندرعباس و ارزیابی مشکلات موجود در فرآیند ترخیص کالاهای اساسی با حضور مدیران  گمرک و بنادر و سایر مدیران اقتصادی هرمزگان از دیگر برنامه‌های رزم حسینی به این استان است.
 

برچسب‌ها بندر شهید رجایی وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران کالای اساسی توسعه اقتصادی علیرضا رزم حسینی گمرک جمهوری اسلامی ایران سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان پروندهٔ خبری تعیین تکلیف ترخیص کالا از گمرک و افتتاح طرح های فولادی و بندری در هرمزگان سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندر شهید رجایی وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران کالای اساسی توسعه اقتصادی علیرضا رزم حسینی گمرک جمهوری اسلامی ایران سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان بندر شهید رجایی وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران کالای اساسی توسعه اقتصادی علیرضا رزم حسینی گمرک جمهوری اسلامی ایران سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان اخبار کنکور علیرضا رزم حسینی معدن وتجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به صورت سرزده از بخش‌های مختلف بندرگاه و گمرک بندرلنگه به عنوان یکی از مهمترین کریدورهای ترانزیتی و از قطب‌های واردات کالا به کشور بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید ضمن پیگیری مصوبات بازدیدهای قبلی خود، دستورات ویژه‌ ای به منظور ترخیص اقلام ضروری و کالاهای وارداتی صادر کرد.

مجتبی قهرمانی همچنین با هدف نظارت بر پروژه انبارگردانی و بررسی موضوع اصلاح فرآیندهای جاری در بندر و گمرک شهرستان بندر لنگه، دستورات لازم را خطاب به مسؤولان مربوطه صادر نمود.

وی در جریان این بازدید تصریح کرد: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه، مقرر شده است؛ ضمن اتخاذ تدابیر لازم و برنامه ریزی دقیق برای بازدیدهای سرزده، رئیس کل دادگستری هرمزگان و رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان از گمرکات و بنادر تجاری حوزه مسئولیت خود بازدید و ضمن تهیه گزارش همراه با ابلاغ دستورات و تذکرات لازم، نسبت به برخورد قانونی با تخلفات احتمالی اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در گفت وگو با مسؤولان شهرستان بندرلنگه نیز بر لزوم تسریع در پیش بینی و بروز رسانی ساز و کارها به منظور اصلاح فرآیندهای واردات و صادرات کالا تأکید کرد.

کد خبر 6086098

دیگر خبرها

  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها