Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام افشاری بازیگر نقش «بهتاش فریبا» در سریال نوروزی «پایتخت» که در ۶ فصل به کارگردانی سیروس مقدم به روی آنتن رفت تصویری از خودش در پیراهن تیم مورد علاقه‌اش را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد و از وحید هاشمیان بازیکن سابق تیم ملی ایران برای اهدای پیراهن تیم ملی آلمان به او تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ این بازیگر جوان که به دلیل قد بلند خود در بین هنرمندان سینما و تلویزیون ایران مشهور است علاوه بر پایتخت در فیلم‌هایی مانند «کارگر ساده نیازمندیم»، «رحمان ۱۴۰۰» و «عصبانی نیستم» نیز خوش درخشیده است.

بیشتر بخوانید

وقتی حبیب لیسانسه‌ها تولد بهتاش پایتخت را تبریک می‌گوید

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط افشاری را مشاهده می‌کنید:

" خویش اندازی ...
ممنون از اقا وحید هاشمیان بابت پیراهن تیم مورد علاقمون "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهرام افشاری بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر معروف پیراهن تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش تگرگ‌های وحشتناک در آرکانزاس آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: باریدن تگرگ به اندازه یک سیب در شهر فجیره امارات (فیلم) پاک سازی تگرگ و برف در نیمه مرداد در یکی از شهرهای آلمان (فیلم) بارش تگرگ شیشه‌ی خودروها را در آلمان شکست ! (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • کشف گور یک «زامبی» ماقبل تاریخی در آلمان
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • بارش تگرگ‌های وحشتناک در آرکانزاس آمریکا (فیلم)
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین