Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مسئول بخش اسپانیایی کانون زبان ایران در خصوص «هفته دیجیتال زبان اسپانیایی» عنوان کرد این رویداد توسط «فدراسیون آموزشگاه‌های زبان اسپانیایی به عنوان زبان خارجی» (FEDELE)طراحی شده که به مدت 5 روز از تاریخ 23 تا 27 نوامبر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از  روابط عمومی کانون زبان ایران، انسیه آزادی گفت: این رویداد شامل جلسات، کارگاه، سمینار و دوره‌های کوتاه مدت آموزشی حول محور «آموزش زبان اسپانیایی به غیر اسپانیایی زبانان» است و هدف از برگزاری آن فراهم کردن بستری مناسب برای زبان‌آموزان و اساتید حیطه آموزش زبان اسپانیایی در سراسر دنیا است تا بتوانند به صورت آنلاین و به شکل دیجیتال، بدون پرداخت هزینه و هیچ‌گونه ثبت‌نامی، در برنامه‌های متنوع این رویداد شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادی در خصوص نحوهٔ برپایی این همایش با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: این رویداد هرساله به صورت حضوری و در کشور اسپانیا با حضور آموزشگاه‌های زبان اسپانیایی از سراسر دنیا برگزار می‌شد ولی امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌ها و شرایط خاصی که این ویروس ایجاد کرده است، FEDEL تصمیم به برگزاری این همایش به صورت آنلاین گرفت.

مسئول بخش اسپانیایی کانون زبان دربارهٔ برنامه‌های این رویداد افزود: برنامه‌هایی که برای این رویداد درنظر گرفته شده بسیار متنوع است و می‌توان گفت برای هر روز آن برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا افراد فعال در حیطه آموزش زبان اسپانیایی بنا به نیاز خود در این برنامه‌ها شرکت کنند. همانطور که قبلا هم ذکر کردم این برنامه‌ها شامل میزگردها، جلسات گفت و شنود، سمینارها، دوره‌های کوتاه مدت آموزشی درخصوص نحوهٔ برگزاری کلاس‌های آنلاین و برنامه‌های متنوع دیگر است. علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعهٔ فایلی که در پیوست آمده است به اطلاعات کامل‌تری در خصوص این همایش دست یابند.

وی در خصوص همکاری کانون زبان ایران در این رویداد بین‌المللی اظهار داشت: با توجه به این‌که «فدراسیون آموزشگاه‌های زبان اسپانیایی به عنوان زبان خارجی» طی یک دعوتنامه رسمی، کانون زبان ایران را به این رویداد مهم دعوت کرده و کانون زبان هم در پاسخ به دعوت آنها اعلام همکاری نموده است، لذا تصمیم بر این شد که از طریق شبکه‌های اجتماعی کانون زبان به مدرسان محترم و زبان آموزان عزیز اطلاع‌رسانی شود تا در صورت تمایل در این دوره‌ها شرکت کرده و استفاده و بهرهٔ لازم را از این فرصت ببرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زبان کانون زبان ایران زبان اسپانیایی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته که اتفاقات زیادی در باشگاه بارسلونا رخ داد، اخباری منتشر شد که ژاوی هرناندز علیرغم اعلام رسمی جدایی‌اش، تمایل دارد در صورت برآورده شدن خواسته‌هایش در سمتش باقی بماند.

بدین ترتیب امروز جلسه‌ای بین باشگاه و سرمربی اسپانیایی برگزار شد تا یک بار دیگر در مورد آینده دو طرف و ادامه همکاری صحبت شود.

بر اساس اعلام منابع اسپانیایی نزدیک به باشگاه بارسلونا، جلسه امروز ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه به طول انجامیده و دکو و ژاوی در سیوتات اسپورتیوا خوان گامپر، در مورد خواسته‌های دو طرف مذاکره کردند.

یکی از نکات جالب جلسه امروز غیبت خوان لاپورتا بود. او که بر اساس اعلام نشریات اسپانیایی معتقد بود می‌تواند نظر ژاوی را تغییر دهد در این جلسه حضور نداشت و در آن ساعات در خانه‌اش در کنار رافا یوسته حضور داشت.

طبق اولین اخبار پس از جلسه امروز، گفته می‌شود دکو از ژاوی تقاضا کرده در صورت ادامه کار با بارسا، برخی از دستیارانش را تغییر دهد، درخواستی که با مخالفت شدید مربی مواجه شده.

انتظار می‌رود بزودی اخبار جدیدی از نتایج جلسه منتشر شود. خبرگزاری‌های اسپانیایی اعلام کرده‌اند که اگر ژاوی تصمیمش برای جدایی را تغییر ندهد، بارسلونا علاقه‌ای به انتخاب رافا مارکز به‌عنوان جانشین او ندارد و ترجیح می‌دهد یک مربی باتجربه و ثابت‌شده را برای هدایت تیم برگزیند.

دیگر خبرها

  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است