Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون بازرگانی سازمان صمت لرستان از آماده بودن برنج هندی، روغن و مرغ برای توزیع در بازار استان خبر داد.

مرادی ۲۳ آبان‌ماه، اظهار کرد: این کالاها از هفته آینده در فروشگاه‌های منتخب توزیع می‌شود.

وی از آماده بودن ۷۵۰ تن برنج هندی برای توزیع در بازار لرستان خبر داد و افزود: این برنج‌ها به قیمت هر کسیه ۱۸۰ هزار تومان هفته آینده در فروشگاه‌های منتخب استان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرگانی سازمان صمت لرستان تصریح کرد: این نوید را به همشهریان می‎دهیم که از لحاظ روغن نباتی و مایع هیچ‎گونه کسری در سطح استان وجود ندارد.

مرادی خاطرنشان کرد: ۱۴۰۰ تن روغن به استان اختصاص داده شده که از این میزان نزدیک به ۶۰۰ تن جذب شده و در سطح فروشگاه‎ها به وفور یافت می‎شود و هیچ مشکلی از لحاظ تامین و توزیع روغن نداریم.

وی اضافه کرد: همچنین ۳۶۰ تن مرغ نیز به استان اختصاص داده شده که در سطح فروشگاه‎ها به قیمت مصوب ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان صمت برنج روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر بازار حبوبات در حال انجام است

رضا کنگری گفت: هم اکنون توزیع کالاهای اساسی همچون برنج و شکر با نرخ مصوب در حال انجام است به طوری‌که محدودیتی در عرضه وجود ندارد.

او با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی هرکیلو شکر را با قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان به بنکداران می‌دهد، افزود: بنکداران شکر را با قیمت ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان در اختیار اتحادیه‌ها  قرار می دهند و در نهایت با نرخ مصوب ۲۸ هزار تومان باید به دست مصرف‌کننده برسد.

کنگری قیمت هرکیلو برنج هندی برای مصرف کننده را ۳۵ هزارتومان و برنج پاکستانی ۳۸ هزارتومان اعلام کرد و گفت: برنج خارجی در حال تامین است و هم اکنون محدودیتی در این زمینه نداریم.

او ادامه داد: تجار و واردکنندگان ملزم هستند واردات برنج خارجی را منوط به خرید برنج ایرانی انجام بدهند، به طوریکه به‌ازای واردات هر ۲ کیلوبرنج خارجی یک کیلوبرنج ایرانی از کشاورزان خریداری کنند.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه قیمت حبوبات در بازار آزاد متفاوت شده است، گفت: وزارت جهاد کشاورزی با ورود به بازار حبوبات نظارت های لازم را انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • نظارت بر بازار حبوبات در حال انجام است
  • عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممنوع شد
  • توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در سراسر کشور ممنوع است
  • توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی ممنوع است
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • قیمت جدید گوشت، مرغ، روغن و برنج اعلام شد/ جدول قیمت
  • روند فعالیت عادی بازار و فروشگاه ها در ارومیه
  • قیمت روز برنج ایرانی و خارجی یکشنبه ۲۶ فروردین۱۴۰۳
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • آماده سازی ۵۵ درصد از شالیزار‌های گیلان برای کشت برنج