Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@06:37:19 GMT

ترامپ مدعی پیروزی در پنسیلوانیا شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۳۵۲۹

ساعت24-رئیس جمهور فعلی آمریکا بار دیگر اعلام کرد که در ایالت پنسیلوانیا پیروز می شود.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر نوشت:«۷۰۰ هزار رای اجازه رویت آنها در فیلادلفیا و پیتسبورگ داده نشده که بدان معناست بر اساس قانون اساسی بزرگمان، ما پیروز ایالت پنسیلوانیا می‌شویم. »

ترامپ در حالی این ادعا را مطرح می کند که «کتی بوکوار» از مقامات ایالت پنسیلوانیا اعلام کرد که حاشیه برتری «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در این ایالت به اندازه‌ای است که نیازی به بازشماری آرا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قوانین ایالت پنسیلوانیا، بازشماری آرا در این ایالت در حالتی صورت می‌گیرد که اختلاف آرا میان نامزدها کمتر از نیم درصد باشد.

این در حالی است که آمار نشان می‌دهد بایدن ۵۹ هزار رای بیش از ترامپ در این ایالت بدست آورده که بیش از ۰.۸ درصد آرا می شود.

در شب برگزاری انتخابات و هنگام شمارش آرای حضوری، ترامپ پیشتاز رقابت در این ایالت بود اما پس از شمارش آرای پستی، بایدن پیشتاز شد و سرانجام آرای الکترال این ایالت را به خود اختصاص داد.

بر اساس برآورد رسانه‌ها، بایدن۳۰۶ رأی الکترال و ترامپ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ایالت پنسیلوانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار و از سوی میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقص اصولی کلی رفتار رخ داد.وی باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رای شماره ۱۲۱۸، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد)

مهرداد طهماسبی، مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی فرشاد بختیاری زاده، مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان برگزار و از سوی شجاع خلیل زاده، بازیکن تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • صدای پای ترامپ ، بلندتر از همیشه می آید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • سپاهان با شکار قوی سپید مدعی ماند/ملوان فقط یک نیمه بازی کرد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ تراکتور 3-0 برنده شد!