Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد حسین اسماعیلی روز شنبه با اعلام این خبر، افزود: برای ثبت نام کنندگان هنرکارت در استان از سوی بانک عامل افتتاح حساب انجام شده و کمک هزینه ایام بیکاری کرونا به حساب آنها به صورت مرحله‌ای در حال واریز است.
وی تصریح کرد: هنرکارت، کارت هویتی اعضای صندوق اعتباری هنر محسوب می‌شود و از این پس خدمات صندوق در قالب این کارت که عضو شبکه بانکی کشور است به هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران عضو ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسماعیلی با اشاره به مشکلات جامعه فرهنگ و هنر کشور پس از شیوع کرونا گفت: با توجه به محدودیت فعالیت‌های مراکز فرهنگی و هنری با پیگیری‌های انجام شده در دولت، پرداخت کمک هزینه ایام بیکاری ناشی از شیوع ویروس کرونا به اعضای صندوق هنر در قالب هنرکارت محقق شد.
وی گفت: بر این اساس، کمک هزینه معیشتی به حساب متصل به هنرکارت اهالی فرهنگ و هنر واریز می‌شود که تاکنون برای تعدادی از اعضا واریز شده است و برای بقیه نیز طی روزهای آتی واریز می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در خصوص دریافت هنرکارت، افزود: با همراهی بانک عامل، هنرکارت برای اعضای صندوق اعتباری هنر در استان صادر شده است و طی چند مرحله توزیع خواهد شد.
وی گفت: رایزنی با مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و رفاهی برای ارائه خدمات به دارندگان هنرکارت در جریان است و متعاقباً اطلاعات تکمیلی در خصوص جزییات دریافت این کارت از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه استان قزوین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه استان قزوین اخبار کنکور کمک هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی روسیه رقم خورد

اقتصاد روسیه در میان نرخ پایین بیکاری رشد اقتصادی ثبت کرد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت اقتصادی روسیه اظهار کرد: اقتصاد روسیه در بحبوحه نرخ بیکاری نسبتا پایین، سه درصد رشد ثبت کرد.

او گفت: اقتصاد در برابر نرخ بسیار پایین بیکاری در حال رشد است. این سطح پایین برای یک سال و نیم ادامه دارد، در حالی که رشد اقتصادی تضمین شده است.

وی افزود: چنین نتیجه‌ای نشان می‌دهد که بازار کار ما نسبتا انعطاف‌پذیر است.

سخنگوی وزارت خارجه خاطرنشان کرد: در عین حال، ما سناریوی محافظه‌کارانه‌ داریم که در آن خطرات مربوطه گنجانده شده است.

به نقل از بیزنس، وزارت اقتصادی روسیه انتظار دارد که نرخ بیکاری روسیه در سال جاری در محدوده سه درصد باقی بماند.

دیگر خبرها

  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • سهم فرهنگ آب رفت
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت