Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،دکتر صدیقه ندری،معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: امسال در آزمون سراسری ۷۳۵ نفر در رشته‌های مختلف پرستاری، دندانپزشکی، داروسازی، مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار، کاردانی فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی، هوشبری، تکنولوژی اتاق عمل، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، تکنولوژی قطعه‌شناسی، مهندسی بهداشت محیط، مامایی، علوم تغذیه و بهداشت محیط پذیرش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همچنین در مقطع کارشناسی ناپیوسته سهمیه دانشگاه ۱۲۵ نفر اعلام شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته این دانشگاه نیز ۶۰ نفر  دانشجوپذیرش شده است.

ندری بیان کرد: سهمیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پذیرش دستیاری پزشکی برای سال تحصیلی جدید ۱۲ نفر بوده است.

او عنوان کرد: امسال برای اولین بار دانشجو برای دوره دستیاری قلب و عروق پذیرش می‌شود که با این موضوع تحول شگرفی در دانشگاه ایجاد خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: با تلاش مجموعه دانشگاه تاکنون دستیار تخصصی رشته‌های بیهوشی، داخلی، جراحی و اطفال در دانشگاه پذیرش و فارغ التحصیل شدند، اما رشته قلب و عروق برای اولین سال بوده که در این دانشگاه پذیرش می‌شود و دوره آموزش آن چهار ساله است.

او اظهار کرد: در دانشگاه رشته‌هایی که بستر لازم برای راه‌اندازی آن‌ها را داریم تلاش خواهیم کرد مجوز از سازمان گسترش اخذ شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: هم اکنون ۲۸۵ نفر عضو هیات دانشگاه علوم پزشکی لرستان هستند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی لرستان پذیرش دانشجو سهمیه دانشگاه آزمون سراسری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت