Web Analytics Made Easy - Statcounter

یش از ۶ هزار دانشجو معلم در نامه ای به رئیس دانشگاه فرهنگیان، خواستار شفافیت مالی این دانشگاه شدند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بیش از 6 هزار دانشجومعلم در نامه ای به حسین خنیفر ریاست دانشگاه فرهنگیان، خواستار ایجاد شفافیت مالی کسر از حقوق و هزینه کردهای دانشگاه با ارائه مستندات قانونی و متقن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در بخشی از این نامه آمده است:

در ایامی که ویروس کرونا منجر به تغییر برخی از مناسبات در جامعه، از جمله مسئله آموزش گردیده و مجازی شدن آموزش در دانشگاه ها را به دنبال داشته که دانشگاه فرهنگیان نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

از اسفندماه سال گذشته تا اکنون که موضوع آموزش دانشجومعلمان به صورت مجازی آغاز گردیده است، به دلیل عدم حضور دانشجو معلمان در فضای دانشگاه  زمان مناسبی برای توسعه کمی وکیفی دانشگاه فرهنگیان است و این ایام به نوعی به عنوان تنفسی برای توسعه دانشگاه به شمار می رود اما علی‌رغم کسر مبالغ زیادی از حقوق دانشجومعلمان در قالب درآمد اختصاصی دانشگاه، همتی برای تحقق توسعه کمی و کیفی دانشگاه نبوده است؛ اگرچه سوالات متعددی در باب شفاف سازی مسئله کسر از حقوق دانشجومعلمان مطرح شده است اما تاکنون پاسخ مناسب و منطقی از سوی مسئولین محترم دانشگاه ارائه نشده است.

رسالت بسیج دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان خطیر و حساس استشرایط ثبت‌نام و پذیرش غیرحضوری دانشگاه فرهنگیان و رجایی اعلام شد

لذا ما دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور از جنابعالی به عنوان ریاست دانشگاه فرهنگیان درخواست داریم نسبت به شفافیت مالی کسر از حقوق دانشجومعلمان با ارائه مستندات قانونی و متقن یا طراحی سایتی جهت شفاف سازی این مبالغ و هزینه کردها به صورت دقیق و جزئی، پاسخگوی مطالبه صریح دانشجومعلمان در این مسئله باشید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگیان دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران فرهنگیان دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران دانشگاه فرهنگیان شفافیت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره بازداشت دانشجویان معترض به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه در دانشگاه‌های این کشور نوشت: گزارش‌های خبری درباره سرکوب و بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی توسط پلیس این کشور به دلیل حمایتشان از مردم فلسطین، نقض خشونت‌بار حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که برای افکار عمومی سراسر جهان نگران‌کننده است.

تجمع دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

کنعانی افزود: ضرورت دارد که دولت آمریکا در عین پایبندی به وظایف حقوق بشری خود، آزادی بیان و تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به خواسته‌ها و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد.

بازداشت دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

در ادامه پیام سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مطرح شد: نقش اصلی و حمایت‌گرانه دولت آمریکا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین با ایجاد فضای خفقان‌آور و فرونشاندن صدای معترضان پاک نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم