Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل نهاد کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی چهارمحال‌وبختیاری، امروز ۲۴ آبان‌ و به‌صورت مجازی انجام می‌شود.

بر اساس گزارش نهاد کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری، فرهاد خلیل‌مقدم اظهار کرد: طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی چهارمحال‌وبختیاری به مناسبت هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، در روز ۲۴ آبان‌ماه از طریق سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی کشور «سامان» به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

samanpl.ir و به صورت غیرحضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود.

وی افزود: افرادی که قصد استفاده از عضویت رایگان را دارند، امروز می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی به آدرس http://www.samanpl.ir، فرم درخواست ثبت‌نام را تکمیل کنند.

خلیل‌مقدم ادامه داد: همچنین به منظور تکریم اعضای نهاد کتابخانه‌های عمومی و به دلیل تعطیلی‌های پیش آمده، عضویت همه اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور به مدت یک‌سال از تاریخ ۲۴ آبان به صورت رایگان، تمدید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عضویت رایگان بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار به مدت یک روز و از طریق سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی کشور (سامان) انجام شده و قابل تمدید نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه چهارمحال و بختیاری کتابخانه کتابخانه های عمومی عضویت رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: عبور متناوب امواج در استان موجب افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید موقتی، همچنین بارش‌های رگباری به صورت نقطه‌ای در روزهای آینده می‌شود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از روز جمعه تا سه‌شنبه هفته آینده با عبور متناوب امواج در استان روبه‌رو هستیم، اظهار کرد: عبور این امواج موجب افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید موقتی و بارش‌های رگباری به صورت نقطه‌ای در روزهای آینده می‌شود.

وی با بیان اینکه در روزهای جمعه و شنبه بارش‌ها به صورت ضعیف رخ می‌دهد، افزود: روز دوشنبه بارش‌های بهتری در سطح استان رخ خواهد داد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: بارش‌های بهاری به‌خصوص بارندگی‌های روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در ساعات بعدازظهر و شب رخ می‌دهد.

نوروزی خاطرنشان کرد: مردم هنگام بارش‌ها از قرار گرفتن در مکان‌های مخاطره‌آمیز و حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به کاهش میزان بارندگی‌ها در استان تصریح کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تا بیست‌وهشتم فروردین، چهارمحال‌وبختیاری با کمبود بارشی حدود ۱۲۹ میلی‌متر معادل ۲۲ درصد کاهش نسبت به میانگین بلندمدت روبه‌رو بوده است.

کد خبر 745734

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال وبختیاری