Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، برنامه‌های بزرگداشت «هفته کتاب» با شعار «دانایی، مانایی» ویژه کودکان و نوجوانان را تشریح کرد.

علی بینش با اعلام برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: این برنامه‌ها با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان و تبیین نقش خانواده‌ها در تعمیق و گسترش نهضت کتابخوانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در طول سال بر مبنای کتاب و کتابخوانی طراحی و اجرا می‌شود، افزود: کتابخانه‌های کانون در سراسر استان امانت کتاب و اجرای فعالیت‌های کتاب محور را در اولویت اصلی برنامه‌های خود قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: امسال به دلیل شرایط کرونایی، برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب در فضای مجازی و از طریق سایت kpf.ir و نیز شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

بینش، اجرای طرح ادبی «آینه کتاب» به منظور معرفی بهترین کتاب‌های خوانده شده توسط کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقه عکاسی ‌«لحظه خوب خواندن» و ثبت کتابخوانی کودکان و نوجوانان بر قاب دوربین، معرفی کتاب‌های کودک و نوجوان از طریق انیمیشن و کلیپ برای خانواده‌ها و اجرای مسابقه کتابخوانی با مشارکت دفاتر تسهیل‌گری استانداری را از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب عنوان کرد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در حال حاضر بیش از ۴۰۰ هزار جلد کتاب تخصصی کودک و نوجوان در موضوعات مختلف علمی، دینی، رمان و قصه در ۳۲ کتابخانه ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به امانت داده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کتابخوانی هفته کتاب آذربايجان شرقي کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه های بزرگداشت برنامه ها هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری

دکتر شیوا گفت:این بخش با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

وی افزود: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است. امیدواریم با راه اندازی این بخش، بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم. 

وی گفت:این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاجی کریم مردانی آذرو استاندار محترم و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریزکه در تجهیز این بخش یاری رساندند، قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند