Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین رضا مرآتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال اولویت اقدامات عمرانی شهرستان برای جلوگیری از هرگونه خسارت در مواقع بحرانی و حوادث طبیعی، اصلاح مسیرهایی از رودخانه ها است که به راه ها و ساختمان ها منتهی می شود.

وی گفت: در جلسات متعددی که در چندماه گذشته با حضور دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان برگزار شده، تمام مسیلهای آب و رودخانه ها اصلاح و سعی شده است تا ادارات آب منطقه ای و راهداری در مواقع بحران در این نقاط حضوری مستمر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرآتی با بیان اینکه در این خصوص دهیاران و بخشداران باید همکای لازم را با دستگاه های خدمات رسان داشته باشند، افزود: تاکنون کار ایمن سازی راه ها توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و لایروبی و اصلاح رودخانه ها نیز توسط آب منطقه ای انجام شده است.

شهرستان شیروان هزار و ۶۵ کیلومتر رودخانه، مسیل و آبراه وجود دارد که از این میزان ۳۳۹ کیلومتر مسیل های مهم و حساسی است که یا آب دارند و یا در حوره مسکونی قرار دارند.

نماینده عالی دولت در شیروان گفت: همچنین بر اساس سند مدیریت بحران، همه دستگاه ها باید برای کاهش آسیب های حوادث پای کار باشند، بخش های مختلف و نقاط آسیب پذیر شناسایی شده و دستگاه ها مرتبط همیشه در آماده باش باشند.

مرآتی ضمن اشاره به اهمیت پیشگیری از خسارات حوادث طبیعی، افزود: بخشی از بودجه امسال شهرستان برای اصلاح راه های در معرض سیلاب و شناسایی نقاط آسیب‌زای رودخانه‌ها خواهد بود چرا که با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت بحران، در سه سال گذشته خسارات ناشی از حوادث خصوصا در محل های سکونتگاهی شهرستان بسیار پایین آمده است.

وی گفت: امسال هم تلاش بر این است با هشدارهای به موقع در فصل سرما و بارندگی، آمادگی نیروهای شهرستان حفظ شده و کمترین آسیب ها در حوزه راه و زیرساختی به بار آید.

شهرستان شیروان ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که بیش از ۵۰۰ کیلومتر آن آسفالت است و ۷۰ درصد راههای روستایی این منطقه در نواحی کوهستانی واقع است.

شیروان که در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد، ۸۶ کیلومتر نیز بزرگراه در ۲ باند شمالی و جنوبی دارد و به دلیل واقع شدن در مسیر اصلی استان‌های شمالی به مشهد مقدس، یکی از مسیرهای پرتردد شمال شرق کشور محسوب می شود.

برچسب‌ها بارندگی حوادث طبیعی بهسازی راه ها خراسان شمالی شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی حوادث طبیعی بهسازی راه ها خراسان شمالی شیروان بارندگی حوادث طبیعی بهسازی راه ها خراسان شمالی شیروان اخبار کنکور رودخانه ها دستگاه ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ناصرفخرموحدی در بازدید از واحد‌های صنفی شهرستان فاروج و شیروان گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد و وجود کالا‌های اساسی در بازار بررسی و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و همه واحد‌های صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌شده را درج نمایند.
به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیأتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه‌ی بهداشت و سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از واحد‌های صنفی سطح شهر فاروج و شیروان بازدید به عمل آوردند.
 در این بازدید که بصورت سرزده به‌منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت پذیرفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از اجرای مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار طی روز‌های آینده در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی