Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: در عین حال که مربی تیم ملی هستم، به عنوان یک شاگرد هر روز از محمد بنا کار یاد می‌گیرم. - اخبار ورزشی -

حبیب‌الله اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در ارزیابی کشتی‌گیران برتر مسابقه انتخابی تیم ملی فرنگی اظهار داشت: کشتی‌های خوبی را شاهد بودیم. سجاد عباسپور در 55 کیلوگرم به پویا دادمرز باخت و نفر اول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویا ناصرپور کشتی گیر 55 کیلوی ما بود که وزنش بالا رفته بود و ما این شانس را به او دادیم که در 60 کیلوگرم کشتی بگیرد. مبارزه خیلی خوبی با علیرضا نجاتی داشت و نشان داد که در این وزن ما دو کشتی‌گیر خوب داریم. نجاتی خیلی خوب مبارزه کرد و به پیروزی رسید. میثم دلخانی، گردن‌کلفت کشتی گرفت و حسین اسدی در 67 کیلوگرم در حالی که رضا گرایی نمی‌توانست کشتی بگیرد، اول شد. 

وی به عملکرد سایر اوزان ادامه داد: در 72 کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد برنده کشتی نزدیک با علی ارسلان بود و در 77 کیلوگرم رقابت پژمان پشتام و محمدعلی گرایی ملی پوش ما را مشخص کرد. در 82 کیلوگرم، مهدی ابراهیمی نفر اول جام تختی اعلام کرد نمی‌تواند کشتی بگیرد و این محمد ناقوسی بود که شکست را به جمال اسماعیلی تحمیل کرد، در حالی که قبلا به این کشتی‌گیر باخته بود. در 87 کیلوگرم رقابت همیشه بین رامین طاهری و حسین نوری بوده، که این بار هم رقابت نزدیکی داشتند و حسین نوری آماده‌تر بود و به پیروزی هم رسید. 

اخلاقی در مورد رقابت سه مدعی وزن نهم تیم ملی تاکید کرد: در 97 کیلوگرم نفرات اول و دوم جام تختی ما همراه با مهدی علیاری مدال‌دار جهان حضور داشتند که محمدهادی ساروی موفق به پیروزی شد. در 130 کیلوگرم سه کشتی گیر خوب داشتیم که قرار بود دوره‌ای کشتی بگیرند که تست کرونای امین میرزازاده مثبت درآمد و امیر قاسمی منجزی باتجربه شکست را به علی اکبر یوسفی تحمیل کرد.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان با اشاره به اینکه بازنده‌ها نباید امید خود را از دست بدهند، گفت: بعد از انتخابی، به بچه‌ها گفته شد که این انتخابی صرفا برای مسابقات جهانی بوده و باخت به معنای تمام شدن نیست. رقابت برای المپیک همچنان ادامه دارد و همه کشتی‌گیران می‌توانند با تلاش زیاد نتیجه را عوض کنند. می‌خواهیم رقابت همچنان حفظ شود.

مربی تیم ملی با تاکید براینکه هر روز از محمد بنا می‌آموزد، عنوان کرد: در عین حال که مربی تیم ملی هستم اما به عنوان یک شاگرد از محمد بنا یاد می‌گیرم. با تفویض اختیاز و اعتماد به نفسی که او به من داده، امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی را در تیم ملی رقم بزنیم.

به گزارش تسنیم، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی برگزار شد که چند روز پیش اعلام شد مسابقات جهانی برگزار نمی‌شود و به جای آن صربستان میزبان جام جهانی است. باید دید فدراسیون کشتی در وضعیت جدید قصد اعزام تیم‌ها به این رقابت‌ها را دارد یا نه.

طاهری: نتایج نشان داد که انتخابی تیم ملی کشتی باید برگزار شود/ بی‌صبرانه منتظر مسابقات جهانی هستم

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمد بنا کشتی محمد بنا کشتی مربی تیم ملی کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) مهدی ویسی (مازندران) میلاد والی زاده (مازندران)
۶۱ کیلوگرم: یاسین رضایی (مازندران) رضا مؤمنی (مازندران) محمدرضا اسدی (تهران)
۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران) عباس ابراهیم زاده (مازندران) آرمین حبیب زاده (مازندران)
۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران) ابراهیم الهی (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران) حسین محمدآقایی (البرز) امیرحسین حسینی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) عادل پناهیان (مازندران)
۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) هادی وفایی پور (همدان)
۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (مازندران) مبین عظیمی (کردستان)
۹۷ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا (تهران) کامران قاسم پور (مازندران) مهدی حاجیلوئیان (همدان)
۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) رضا چراغی (مازندران) مرتضی جان محمدی (آذربایجان شرقی)
سرمربی: محسن کاوه
مربیان: مهدی تقوی – احسان امینی – رضا افضلی – اباذر اسلامی- مهدی قاسمی جو
مربی بدنساز: عباس خدایاری
ماساژور: سجاد امیری
روانشناس: دکتر خسرو حمزه
سرپرست: علی روحی

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اینکه محسن کاوه به عنوان سرمربی تیم ملی هدایت کشتی آزاد را برعهده گرفت مهدی تقوی و احسان لشگری به عنوان مربی در کنار او در ترکیب تیم ملی قرار گرفت. اواخر سال گذشته بود که احسان لشگری در اردوی تیم ملی غایب بود، در آن زمان اعلام شد که لشگری به دلیل برخی مشکلات شخصی و با هماهنگی سرمربی تیم ملی مرخصی گرفت، البته که غیبت لشگری دوباره ادامه پیدا کرد و در نهایت او از هدایت تیم ملی کنار رفت و اعلام کرد مربی‌ای نیست که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهد. در نهایت او به دلیل اختلاف نظر با سرمربی تیم ملی از ترکیب تیم کنار رفت.

حالا نکته جالب توجه بازگشت احسان امینی به عنوان مربی در ترکیب تیم ملی است؛ امینی پیش از این در دورانی که هدایت تیم ملی برعهده پژمان درستکار بود به عنوان مربی فعالیت می‌کرد. پس از استعفای درستکار، او هم از هدایت تیم ملی کنار رفت، امینی مدعی شده بود که با درستکار به تیم ملی آمده و با او هم از تیم ملی می‌رود. حالا پس از کناره‌گیری احسان لشگری، امینی به عنوان مربی تیم ملی دوباره بازگشته و در کنار آزادکاران برای اردوی تیم ملی آماده می‌شود.

کد خبر 6085328 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • اعلام شرایط ملی‌پوش شدن ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • شرایط ملی پوش شدن 2 وزن المپیکی و 1 وزن غیر المپیکی اعلام شد/ فرصت دوباره به گرایی
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!