Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذرهمایون گفت: در هفت ماه گذشته ۳۷ هزار و ۶۶۵ عدد ماسک به ارزش ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از سوی مجمع خیرین سلامت ملایر بین بیماران نیازمند و مدارس ... توزیع شده است.

«عباس آذرهمایون» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در هفت ماه گذشته مبلغ ۹۶ میلیون تومان به عنوان وام قرض الحسنه بدون بهره به منظور کمک به هزینه های درمانی بیماران نیازمند  از سوی مجمع واریز شده است

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر:با بیان اینکه از سوی خیران  مبلغ ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای ذبح گوسفند و توزیع گوشت تازه ذبح شده بین بیماران نیازمند  در هفت ماه گذشته انجام شد افزود: بیش از 8 میلیون و 500 هزار تومان نیز از طریق  مشارکت های مردمی برای کمک به بیماران  نیازمندجمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذرهمایون با بیان اینکه طی هفت ماه گذشته  ۴۰۶ بیمار نیازمند به مجمع مراجعه  کردند گفت: در این زمینه 62 میلیون تومان کمک هزینه شیمی درمانی به 41 بیمار، سه میلیون و ۸۱۴ هزار تومان برای تهیه دارو برای بیماران نیازمند و پرداخت چهار میلیون تومان کمک هزینه عمل پروتز چشم در این مدت پرداخت شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر تهیه  ۳۹۸ بسته سبد غذایی به ارزش ۹۲ میلیون ،هشت بسته سبد کالا بین بیماران پروانه ای با همکاری اداره مشارکت های دانشگاه علوم پزشکی همدان توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم و ذبح و توزیع ۱۷ رأس گوسفند در ماه مبارک رمضان را از دیگر فعالیت های مددکاری مجمع طی مدت یاد شده برشمرد.

 وی گفت: از ابتدای امسال در حوزه تجهیزات پزشکی شامل تشک مواج، ویلچر، کپسول اکسیژن، واکر و تخت بیمارستانی در اختیار ۱۱۰ بیمار نیازمند گذاشته شده و ۱۰۷ بیمار نیازمند نیز به مراکز درمانی و آزمایشگاهی معرفی و ۴۹ میلیون تومان وام قرض الحسنه به بیماران سرطانی پرداخت شده است.

وی در ادامه به اقدامات مجمع خیرین سلامت شهرستان در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اشاره و تصریح کرد: ۳۷ هزار و ۶۶۵ عدد ماسک به ارزش ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بین بیماران نیازمند و مدارس توزیع و ۱۷۷۹ دست لباس بیمارستانی به ارزش ۴۰ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان ،  اهداء و خرید ۱۸ گالن مایع ضدعفونی کننده سطوح به ارزش ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از دیگر اقدامات مجمع در دوره شیوع بیماری کرونا بوده است.

آذرهمایون توزیع  ۵۶ هزار و ۶۰۰ عدد دستکش لاتکس و معمولی به ارزش ۷۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ۳۲۲ عدد ژل ضدعفونی کننده دست به ارزش چهار میلیون و ۷۶۵ هزار تومان ، ۱۰ دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند، یک دستگاه تشک مواج، ۲۳ دستگاه کپسول اکسیژن و ۹ عدد ویلچر ،اهداء دو دستگاه ساکشن برقی و وکیوم هوا برای یونیت دندانپزشکی مرکز بهداشت ،یک دستگاه کولر گازی به بخش دیالیز بیمارستان امام حسین(ع)  و دو دستگاه تخت برقی به بیمارستان مهر را نیز از دیگر اقدامات هفت ماه گذشته  خیریثن سلامت ملایر برشمرد.

 وی با اشاره به پروژه های عمرانی  توسط خیرین سلامت در ملایر گفت: عملیات احداث فیزیوتراپی بیمارستان امام حسین(ع) به همت خیرین از اردیبهشت ماه آغاز شده و طی این مدت مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان برای تکمیل و افتتاح پروژه آندوسکوپی و نیز پروژه ICU بیمارستان مهر توسط خیرین واریز شد.

وی  همچنین افتتاح پروژه آندوسکوپی و کولونوسکوپی خیرساز بیمارستان امام حسین(ع) ، افتتاح و بهره برداری از پایگاه سلامت شهری خیرساز بلال حبشی و اجرای سایر پروژه های در دست ساخت را از دیگر اقدامات مجمع خیرین سلانمت در حوزه عمرانی دانست.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: تهیه و توزیع ماسک رایگان شهرستان ملایر مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت بیماران نیازمند هفت ماه گذشته میلیون تومان بین بیماران هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت

فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان