Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه النصر عربستان برای نتیجه رساندن شکایت خود علیه پرسپولیس در کمیته استیناف AFC، وکیل باشگاه منچسترسیتی انگلیس را استخدام کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پایگاه خبری الکوره با انتشار گزارشی از پیگیری شکایت باشگاه النصر عربستان علیه پرسپولیس از فعالیت وکیل پیشین باشگاه منچسترسیتی در این پرونده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این سایت، موضوع شکایت النصر عربستان علیه باشگاه پرسپولیس همچنان در رسانه‌های ورزشی مطرح است و این باشگاه خواستار بازنگری در رای کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است.

بر این اساس شکایت باشگاه النصر در خصوص ثبت غیر قانونی قرارداد بازیکنان پرسپولیس و حضور این نفرات در لیگ قهرمانان آسیا رد شد اما سعودی‌ها مجددا به کمیته استیناف AFC شکایت کرده و در انتظار دریافت پاسخ خود هستند.

یکی از مسئولان باشگاه النصر در گفت‌وگو با الکوره جزئیات لایحه دادرسی مجدد باشگاه النصر را تشریح و بر این موضوع تاکید کرد که این باشگاه تلاش کرده لایحه استیناف بسیار محکم و قوی باشد. این مقام مسئول گفت:

«مسئولان باشگاه تمامی بخش‌ها و زوایای مختلف موضوع را با دقت بررسی کردند و لایحه‌ای ارائه داده‌اند که نشان‌ دهنده تخلفات قانونی باشگاه پرسپولیس است. باشگاه یک وکیل نامدار بین المللی به نام مارکوس موتا را به خدمت گرفته است. او همان وکیل باشگاه منچسترسیتی است که توانست از حق این باشگاه برای حضور در رقابت‌های اروپایی دفاع کند. وکلای بین‌المللی دیگری هم موتا را در این پرونده همراهی می‌کنند و لایحه استیناف با همکاری اعضای این تیم حقوقی ارائه شد.»

الکوره همچنین با علیرضا اشرف مسئول رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس تماس گرفته که وی در پاسخ اظهار داشت:

«شکایت باشگاه النصر بسیار ضعیف است و آنها به موضوعاتی استناد کرده‌اند که اصلا صحت ندارد. حتی از برخی موارد مثل سوء‌نیت استفاده کرده‌اند تا شکایت خودشان را تقویت کنند اما ما پرونده‌ای کامل با تمام مستندات ارسال کردیم و اطمینان داریم در این پرونده به نتیجه خواهیم رسید. اگر هم حکمی علیه ما صادر شود مانع از حضورمان در فینال نخواهد شد بلکه در بدترین حالت ممکن، جرایم مالی در نظر گرفته می‌شود.»

الکوده در ادامه نوشت:

بر اساس گزارش‌های رسیده کمیته استیناف AFC تمامی مستندات و بخش های مختلف پرونده را دریافت کرده و قرار است حکم نهایی تا اواسط هفته آینده صادر شود. این در حالی است که پیش از این کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت باشگاه النصر را رد کرده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه النصر عربستان پرسپولیس باشگاه النصر عربستان پرسپولیس شکایت باشگاه النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سردار آزمون و مهدی طارمی، زوج خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان با ارزش ۱۰ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست‌های ایران در جدیدترین ارزش گذاری سایت ترانسفر مارکت شناخته شدند. در لیست ۱۰ فوتبالیست گران قیمت ایران ۸ لژیونر دیده می‌شود و سهم فوتبالیست‌های لیگ ایران تنها ۲ بازیکن است. یعنی ۸۰ درصد بازیکنان ارزشمند کشورمان لژیونر هستند.

پیش از این مهدی طارمی با ارزش ۱۲ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست ایران بود ولی بعد از نیمکت نشینی های مدام ارزش این بازیکن تا ۱۰ میلیون یورو کاهش یافت تا ارزشش با سردار آزمون یکسان شود.

بر اساس گزارش سایت ترانفسرمارکت، سهم لیگ برتر ایران از ۱۰ فوتبالیست کشورمان در این فصل تنها ۲ بازیکن پرسپولیس یعنی محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی ترابی هستند که در رده هشتم و دهم ایستادند.

۱۰ فوتبالیست گران قیمت ایران به تفکیک باشگاه هایش به شرح زیر هستند:

۱-سردار آزمون(لورکوزن-رم) : ۱۰ میلیون یورو

۲-مهدی طارمی(پورتو) : ۱۰ میلیون یورو

۳-علیرضا جهانبخش(فاینورد) : ۳.۷۰ میلیون یورو

۴-مهدی قائدی(شباب الاهلی-اتحاد کلباء) : ۲.۵ میلیون یورو

۵-اللهیار صیادمنش(وسترلو) : ۲.۵ میلیون یورو

۶-محمد محبی(روستوف) : ۲.۵ میلیون یورو

۷-سامان قدوس(برنتفورد) : ۲ میلیون یورو

۸-محمدحسین کنعانی زادگان(پرسپولیس) : ۲ میلیون یورو

۹-علی قلی زاده(لخ پوزنان) : ۱.۵ میلیون یورو

۱۰-مهدی ترابی(پرسپولیس) : ۱.۳۰ میلیون یورو

کد خبر 845270 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • عکس‌| حرکت غیراخلاقی یک پرسپولیسی در آبادان
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد