Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی یگانه فرد روز شنبه در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان با اعلام این خبر افزود: البته شاخص های مربوط به وضعیت محیط کسب و کار همه استان ها در فصل تابستان کاهش پیدا کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کمیته احیای واحدهای تولیدی و تدوین نقشه راه تجارت خارجی استان ۲ برنامه ویژه اتاق در سال جاری بود، اظهار داشت: در رابطه با نقشه راه تجارت خارجی خوشبختانه رویکرد مطلوبی در استان نسبت به این موضوع ایجاد شده است که امید است با کمک همه اعضا در استان عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگانه فرد با بیان اینکه در کمیته احیا واحدهای تولیدی اتاق بازرگانی زنجان چندین جلسه برگزار و به صورت تک تک با حضور شرکت ها مشکلات و موارد آن ها بررسی شده است، افزود: امید است مشکلات واحدهای راکد حل کنیم  و آنها را به چرخه تولید بازگردانیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه مشکلاتی برای صادرکنندگان در مقطع کنونی وجود دارد، گفت: اما این وضعیت گذرا و باید برای پس از ان برنامه داشته باشیم تا صادرات ما به آن اهداف هدایت شود.

وی ابراز کرد: خوشبختانه در استان در رابطه با تعهدات ارزی در خصوص کارت‌های بازرگانی تعلیق های آنچنانی رخ نداد و مشکلات با مدیریت حل شد.

 یگانه فرد به سفر سفیر بنگلادش به زنجان در سال جاری اشاره کرد و افزود: دعوت از سفرای دیگر کشورها چون ارمنستان، آفریقای جنوبی ویتنام و سایر کشورهای هدف به منظور توسعه روابط تجاری و اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط خوبی بین تجار و بنگلادش شکل گرفته است، افزود: همچنین استفاده مناسب از ظرفیت اتاق ایران و هند برای استفاده از تجار استان‌زنجان نیز از برنامه‌هایی بود که انجام شده است.

یگانه فرد با تاکید بر لزوم افزایش همدلی در همه بخش ها و مشارکت همه در عملیاتی کردن نقشه راه تجارت خارجی، ابراز کرد: تشکیل کنسرسیوم کشاورزی یک نیاز برای استان است و می توان با مدیریت و عملیاتی کردن آن از نابسامانی‌های بخش کشاورزی کاست.

برچسب‌ها زنجان بهبود فضای کسب و کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنجان بهبود فضای کسب و کار زنجان بهبود فضای کسب و کار اخبار کنکور یگانه فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت

شاکر آرانی  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم‌ با بیان اینکه در مباحث اقتصادی سه نوع تورم محاسبه می‌شود ،افزود: یک تورم میانگین ۱۲ ماهه محاسبه می‌شود، یک تورم نقطه به نقطه که در هر ماه نسبت به مدت زمان مشابه آن ماه در سال گذشته است و یک نوع تورم هم تورم ماهانه یعنی از این ماه نسبت به ماه قبل تعریف می‌شود.

وی با اشاره به اعلام آخرین نتیجه نرخ تورم در پایان اسفند ماه سال گذشته گفت: استان قم در نرخ تورم ۱۲ ماهه در جایگاه نوزدهم قرار گرفت و در تورم نقطه به نقطه جایگاه بیست و یکم و این عدد در ثبت تورم ماهانه یعنی فقط فقط همان اسفند ماه در جایگاه یکم قرار گرفتیم که در مقایسه با استان دوم کشور که سمنان بود تنها یک دهم درصد اختلاف داشتیم.

شاکر آرانی با اشاره به اینکه آن چیزی که برای محاسبات اقتصادی مهم محسوب می‌شود میزان نرخ توهم ۱۲ ماهه یا نقطه به نقطه است گفت: در مجموعه فعالیت‌های سال گذشته ستاد تنظیم بازار به ویژه در هفت ماهه پایان سال حدود ۱۰ درصد در تورم نقطه‌ای کاهش داشتیم؛ این در صورتی است که میانگین کشوری حدود ۷ درصد کاهش را نشان می‌داد و سرعت کاهش تورم در استان قم در مقایسه با میانگین کشوری در تورم نقطه به نقطه بیشتر بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان این جایگاه و رشد را نتیجه جلسات و پیگیری‌های ستاد تنظیم بازار استان دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وزارتخانه‌های اقتصادی جذب ایده فناورانه را در دستور کار قرار دهند
  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت
  • اسکواش استان همدان رتبه پنجم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه‌ها
  • سلاح ورزی: بعد از عملیات روز یکشنبه شرایط اقتصادی کشور به سوی آرامش می‌رود
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه ها
  • افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان در خرمشهر
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان (اینفوگرافی)