Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، پائولو مالدینی، مدیر باشگاه و اسطوره میلان در جدیدترین مصاحبه اش اعلام کرد اشتیاق زیادی دارد تا دوباره هواداران به ورزشگاه بیاید.

مالدینی در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت»، گفت: نتایج میلان در این فصل امیدوار کننده بود. تنها چیزی که در این روزها بد است غیبت هواداران از ورزشگاه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی ها می گویند ما به خاطر نبود هواداران به این جایگاه رسیدیم ولی مطمئن هستم با حضور آنها قدرت روسونری بیشتر می شد.

وی افزود: غیبت تماشاگران در ورزشگاه همچنان امری بد است. برای مثال در ورزشگاه سن سیرو 80 هزار تماشاگر و در بازی بارسلونا 90 هزار تماشاگر حضور پیدا می کردند و این امری خارق العاده بود.

میلان اکنون با گذشت 7 هفته از سری آ با کسب 17 امتیاز صدرنشین لیگ ایتالیا است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: میلان مالدینی سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان

به گزارش قدس آنلاین، دوشنبه شب در ورزشگاه سن سیرو داربی دلامادونینا بین دو تیم میلان و اینتر در حالی برگزار شد که افعی‌ها می‌دانستند در صورت پیروزی مقابل رقیب سنتی خود قهرمانی آن‌ها روی کاغذ هم مسجل می‌شود.

اینتر بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود توسط آچربی روی ارسال یک کرنر به گل رسید. در نیمه دوم هم شلیک مارکوس تورام سن‌سیرو را در بهت و حیرت فرو برد تا عملا اینتر در آستانه قهرمانی قرار بگیرد. در دقیقه ۸۰ هم توموری یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما در نهایت این اینتری‌ها بودند که با فتح خونین دلامادونینا قهرمان زودرس سری آ شدند.

در دقایق پایانی بازیکنان میلان نتوانستند خشم خودشان را از قهرمانی نراتزوری مقابل دیدگان هوادارانشان کنترل کنند و در دو صحنه با بازیکنان اینتر درگیر شدند که حاصل آن اخراج کالابریا و هرناندس از میلان و دومفرایس از اینتر بود.

با این نتیجه اینتر ۸۶ امتیازی شد و اختلافش با میلان را به عدد ۱۷ افزایش داد تا برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شود و ستاره دوم را کسب کند.

اینزاگی هم توانست افعی‌ها را به دومین قهرمانی سریع تاریخشان برساند. اتفاقی که پیش از این با مانچینی رخ داده بود و اسپالتی با ناپولی و الگری با یوونتوس نیز هرکدام یک مرتبه موفق به قطعی کردن قهرمانی در پایان هفته سی‌وسوم شده بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم