Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن همتی سخنگوی اورژانس و مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به تعداد حوادث ترافیکی شیراز در بارندگی اخیر از چهارشنبه ۲۱ آبان تا جمعه ۲۳ آبان ماه، اظهار کرد: ۷ هزار و ۹۰۰ تماس با اورژانس شهرستان شیراز گرفته شده و هزار و ۲۶۳ ماموریت بوسیله نیرو‌های اورژانس انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تعداد حوادث ترافیکی در سطح شیراز در این مدت ۱۷۴ مورد است و در این حوادث ۹۸ نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شده اند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس اضافه کرد: ۷۲ نفر نیز در این حوادث محل به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شده اند.

همتی با بیان اینکه شهروندان با توجه شیوع بیماری کرونا از سفر‌های جاده‌ای پرهیز کنند، به رانندگانی که به الزام باید برای تامین ضروریات مردم در جاده‌ها تردد کنند، توصیه کرد: مقررات و اصول ایمنی را رعایت کنند، از ارتکاب به تخلفات حادثه ساز رانندگی مانند سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز، انحراف به چپ و حرکت در مسیر‌های مخالف خودداری کنند.

سامانه بارشی که از روز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه وارد فارس شده بود، هوای نقاط مختلف در استان را ناپایدار و بارانی کرد و از صبح امروز در حال خروج از استان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث ترافیکی نیروهای اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ جان باخته در حوادث ترافیکی چهار روز گذشته

مسئولان در ریاست عمومی ترافیک طالبان گفته اند که در چهار روز عید سعید فطر، 102 رویداد ترافیکی در نقاط مختلف کشور رخ داده است که در نتیجه آن 50 تن به‌شمول 8 زن و 13 طفل جان باختند و 185 تن دیگر به‌شمول 34 زن و 33 طفل زخم برداشتند.

به گفته مسئولان این اداره؛ بیشتر این رویدادها در ولایات هرات، غزنی و پکتیکا بوقوع پیوسته است.

گفتنی است که مهمترین دلایل حوادث ترافیکی در کشور عدم رعایت قوانین ترافیکی، سرعت زیاد و خرابی جاده عنوان می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ماجرای حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی / کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • ۵۰ جان باخته در حوادث ترافیکی چهار روز گذشته