Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با حضور در روستای اسلام‌آباد (شاه‌نشین سابق) به بررسی مشکلات اهالی این روستا پرداخت.

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: در این دیدار مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی جهت بهسازی و زیرسازی معابر روستای اسلام آباد در قالب طرح هادی اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین با همت بنیاد مسکن استان معابر روستا به مساحت ۱۰ هزار مترمربع آسفالت خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس بیان کرد: مواردی همچون مشکل سنتی بودن شیوه آبیاری مزارع و ضرورت بازسازی لوله های آسیب‌دیده متصل به منبع آب شرب گورگور از دیگر مطالبات اهالی اسلام آباد بود که باید اقدامات لازم صورت پذیرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اسلام آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی اهالی روستای تلوری سفلی از عدم دفع آب‌های سطحی + تصاویر

کوچه گلستان ۶ روستای تلوری سفلی استان لرستان فاقد سیستم  و جداول دفع آب‌های سطحی است و تا مدت‌ها به ویژه هنگام بارش آب در سطح معابر شناور باقی می‌ماند و برای ساکنان مشکل ساز می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: اکبر بزرگمهر - لرستان

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!
  • سعیدی نماینده مجلس: با این روش‌ها در خیابان ها نمی توانیم مردم را به آموزه های اسلام نزدیک کنیم / بعضی عزیزان در اینکه حال مردم را بد کنند تخصص دارند
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • کلافگی اهالی روستای تلوری سفلی از عدم دفع آب‌های سطحی + تصاویر
  • پاکسازی معابر روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستا‌های اردبیل
  • حال و روز ناخوش زیرسازی معابر در روستای مال سیدی ایذه + فیلم
  • گلایه شهروندان دوگنبدان از زیرسازی نشدن معابر حاشیه بلوار شهید پناهپوری + فیلم
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تعریض و بهسازی پل فجر ساری
  • آغاز زیرسازی جاده آخرین روستای تویسرکان