Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حامد جولایی اظهار کرد: کردستان از لحاظ نیروی انسانی و زیرساخت‌های ورزشی از استان‌های موفق ایران است و در رشته‌های مختلف شاهد فعالیت داوران توانمند کردستانی هستیم. در رشته فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در سال‌های اخیر شاهد درخشش داوران کردستانی در سطح ملی بوده‌ایم و این موفقیت‌ها تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اعلام کرد: فدراسیون فوتبال فهرست نهایی داوران بین‌المللی را در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان در سال ۲۰۲۱ را اعلام کرده که در میان آنها نام آرمان اسعدی، کمک‌داور کردستانی هم به چشم می‌خورد.

کد خبر 564918 برچسب‌ها استان کردستان لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کردستان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد

14 داور وسط، رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ را سوت خواهند زد

طرفداری | یوفا اسامی داوران دعوت شده به رقابت‌های یورو 2024 را اعلام کرد. بر این اساس، قرار است 14 داور از کشورهای مختلف اروپا، مسابقات یورو را قضاوت کنند. این مسابقات از تاریخ 14 ژوئن 2024 (25 خرداد ۱۴۰۳) به میزبانی آلمان آغاز و تا 14 جولای (24 تیر ۱۴۰۳) ادامه خواهد داشت.

اسامی داوران یورو 2024 مارکو گویدا (ایتالیا) استفان کواکس (رومانی) ایوان کروژلیاک (اسلوونی) فرنکو لتکسیه (فرانسه) دنی ماکلی (هلند) سیمون مارسینیاک (لهستان) هلیل اوموت میلر (ترکیه) گلن نیبرگ (سوئد) مایکل اولیور (انگلیس) دنیله اورساتو (ایتالیا) ساندرو شرر (سوئیس) دنیل زیبرت (آلمان) آنتونی تیلور (انگلیس) کلمنت تورپن (فرانسه)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • شاهد یک رویداد بین‌المللی قابل‌توجهی خواهیم بود
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند