Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیزدهمین جلسه دادگاه متهم محمد امامی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

به گزارش «تابناک»؛ رسیدگی به سیزدهمین جلسه دادگاه متهم محمد امامی و دیگر متهمان بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در ابتدای جلسه متهم نادر دولتشاهی در جایگاه مخصوص قرار گرفت و گفت: ما قصد فراری دادن آقای پرویز نسترن تهرانی را نداشتیم بلکه او برای سفر به ترکیه رفته بود و البته بازگشت.

وی ادامه داد: من تمام حرف‌ها را به صورت دقیق زده‌ام و اگر باز هم بخواهید حرفهایم را می‌زنم از شما می‌خواهم که استعلام‌شرکت را بگیرید من درباره قیر هیچ اطلاعی ندارم.

در ادامه نماینده دادستان گفت: شما هم آقای امامی و هم فرزانه راد را دقیق می‌شناختید و می‌دانستید که تصمیم‌گیران و مدیران شرکت این افراد هستند.

وی ادامه داد: نادر دولتشاهی دستورات آقای فرزان راد را اجرا می‌کرده و کار او مالی بوده است و مسئولیت امور مالی فرزان راد را بر عهده داشته است و آقای دولتشاهی اداره چند شرکت کاغذی که مدیران بی‌بضاعت داشته‌اند را انجام می‌داده است.

نماینده دادستان گفت: کار دولتشاهی پاس کردن چک‌ها بوده است و دولتشاهی پس از پاس کردن چک‌ها پول را به مهدی محمدی می‌داده است و یکی دیگر از کار‌های دولت شاهی در بحث نهاد‌های دامی و فروش گندم بوده است.

وی گفت: آقای دولتشاهی می‌گوید که فقط کار مالی انجام می‌داده اید، اما سوال من این است که آیا شما شناختی از مدیران شرکت‌ها نداشتید؟ خودتان در دادسرا گفتید دستورات از امامی و فرزان راد صادر می‌شده و به همین دلیل علمی شما معاون هستید.

قاضی مسعودی مقام پرسید: چه کسی شما را منصوب کرده است.

متهم دولتشاهی گفت: من امامی را می‌شناختم و او را دیده بودم در مواجهات حضوری با مدیران بانک آقایان گفتند که شرکت‌ها برای صندوق بوده و پشت آن غندالی و امامی بودند.

وی ادامه داد: آقای کریمی با قرارداد مشاوره مالی مرا منصوب کرد.

قاضی مسعودی مقام پرسید: شرکت‌ها برای کریمی است؟

متهم دولتشاهی گفت: بله البته او سهامدار نبوده و هیچ نقشی در شرکت هم نداشته است.

قاضی مسعودی مقام گفت: پس چه کسی شما را منصوب کرد؟

متهم دولتشاهی گفت: مدیران دیگر شرکت‌ها با من قرارداد بسته بودند، اما من دستورات را از امین کریمی می‌گرفتم.

قاضی مسعودی مقام گفت: یعنی شما به دستورات کسی گوش می‌دادید که در شرکت‌ها هیچ کاره بوده است؟

متهم گفت: این اشتباه من بوده است.

قاضی مسعودی مقام گفت:ین اشتباه نیست بلکه فراتر از آن است شما رشته دانشگاهی تان چیست؟

متهم گفت: کامپیوتر خوانده‌ام.

قاضی مسعودی مقام گفت: پس چطور حسابداری می‌کردید.

متهم پاسخ داد: از اوایل دهه ۸۰ این کار را انجام می‌دادم.

قاضی مسعودی مقام گفت: قابل قبول نیست که شما دستورات را از کسی بگیرید که در شرکت‌ها هیچ کاره بوده است چند قرارداد با کریمی بسته اید؟

متهم دولتشاهی گفت: یک قرارداد با کریمی بسته ام.


قاضی مسعودی مقام گفت: پس با کریمی قرارداد داشته‌اید.

متهم پاسخ داد:خیر با شرکت‌ها قرارداد داشتم.

قاضی مسعودی مقام گفت: فکر می‌کنم که چه می‌گوید، چون در جلسه دادگاه گفتید که با کریمی قرارداد بسته اید.

در ادامه جلسه دادگاه رسول قهرمانی نماینده دادستان گفت‌: دولتشاهی با دستور آقایان پرداخت‌ها را انجام می‌داده و پس از دریافت دسته چک به بی بضاعتان می‌گفتند که چک‌ها را سفید امضا کند و سپس چک‌های سفید امضا در اختیار دولت شاهی قرار می‌گرفت.

وی ادامه داد: آقایان در ۳۶ ساعت ۱۰۰ میلیون تومان ضمانت‌نامه گرفته اند که این موضوع در نظام بانکی بی‌سابقه است شما از جیب مردم ۵۰۹ میلیارد تومان برده اید و اموال ما مردم را از بانک خارج کرده اید.

در حال تکمیل...

منبع: تابناک

کلیدواژه: داود فیرحی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جنگ ناگورنو قره باغ 2020 شهید تهرانی مقدم سیزدهمین جلسه دادگاه محمد امامی بانک سرمایه داود فیرحی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جنگ ناگورنو قره باغ 2020 شهید تهرانی مقدم قاضی مسعودی مقام نماینده دادستان جلسه دادگاه شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد

مهدی علیزاده مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمز‌های ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

علیزاده گفت: در صد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی بازگردد.

علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیری‌های فراوان شهردار محترم تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس‌ها باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • نتانیاهو به دریافت «هدیه ممنوعه» از میلیاردر آمریکایی متهم شد