Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@00:57:41 GMT

پیروزی برانکو و شاگردانش برابر عمان!

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۷۶۲۴

پیروزی برانکو و شاگردانش برابر عمان!

شاگردان برانکو به پیروزی قاطعی دست پیدا کردند.

به گزارش برنا؛ تیم ملی عمان با هدایت برانکو در اولین بازی هفته گذشته در دیداری دوستانه موفق شد  تیم  مسقط را با یک گل شکست دهد، در ادامه برنامه های آماده سازی خود در دومین بازی تدارکاتی اش برابر تیم المپیک عمان قرار گرفت و موفق شد با برتری 3 بر صفر به پیروزی قاطعی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان برانکو که به خاطر کرونا از اردوی برون مرزی صرفه نظر کرده اند در رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی با تیم های افغانستان ، هند،  قطر و بنگلادش هم گروه هستند.

این تیم در حال حاضر با  کسب 12 امتیاز از 5 بازی از  شانس زیادی برای صعود به دور نهایی  رقابت های مقدماتی جام جهانی برخوردار است. 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تیم ملی عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم

سال 2012 در چنین روزی و از هفته سی و پنجم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل 2011/12، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که رئال مادرید با گل سامی خدیرا در نیمه اول از میزبان پیش افتاده بود،‌ بارسلونا در دقیقه 70 با گل الکسیس سانچز بازی را به تساوی کشاند. این گل اما پایان کار نبود و سه دقیقه بعد، کریستیانو رونالدو با پاس مسوت اوزیل بار دیگر برتری را به رئال مادرید هدیه داد. این بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود شاگردان ژوزه مورینیو به پایان رسید تا اختلاف دو تیم در جدول به 7 امتیاز برسد. رئال مادرید نهایتا در این فصل با ثبت دو رکورد تاریخی کسب 100 امتیاز و به ثمر رساندن 121 گل در یک فصل،‌ به مقام قهرمانی دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا نیز با 91 امتیاز و 114 گل زده در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

دانلود (35.9MB)

دیگر خبرها

  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • پیروزی پرگل شاگردان جهان نجاتی برابر ازبکستان
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی