Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون امور اقتصادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی که به منظور پیگیری مشکلات شرکت ها و واحد های تولیدی زیر مجموعه این وزارتخانه به خراسان رضوی سفر کرده است در بازدید از شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان گفت: این شرکت ، برندی معتبر و سرمایه ای بزرگ برای ایرانیان و بازنشستگان است.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به نقل از روابط عمـومی اداره کل خراسان رضوی، حجت میرزایی افزود: این شرکت،تولید کننده محصولات باکیفیت، سالم و مطمئن است و جایگاه ویژه ای در تامین امنیت و سلامت غذایی مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه گفت: سابقه 66 ساله شرکت پگاه، نشان از معتبر بودن برند و سلامت محصولات آن دارد و این شاخص می تواند یک امنیت کامل را برای سرمایه گذاری ایجاد کند.
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت: هدف اصلی برند پگاه در کنار تامین امنیت غذایی، تولید محصولات غذایی سالم برای خانوارها و تامین سلامت آن‌هاست، امیدوارم با تجهیز و نوسازی خطوط تولیدی و نوآوری در این شرکت شاهد موفقیت هر چه بیشتر این شرکت باشیم.
میرزایی تصریح کرد: هر چند تحریم ها برای کشور، مشکلات و محدودیت هایی ایجاد کرده است اما موقعیت هایی را نیز به وجود آورده که باید از این فرصت برای برنامه ریزی آینده استفاده کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تغییراتی که در سطح بین المللی رخ داده بتوان فرصت های لازم برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال فراهم کرد.
میرزایی در پایان بر تعامل و همکاری مدیران و استفاده از توان و ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات تولید و فراهم کردن زمینه های مناسب برای توسعه و سرمایه گذاری تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک به‌منظور گسترش همکاری‌‏های علمی، پژوهشی، آموزشی و کاربردی با هدف استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌‏های آموزشی، تحقیقاتی، فناوری و رفاهی برای استمرار ارتباط سازمان‎‏یافته بین دو سازمان در سالن جلسات شرکت شیر پاستوریزه پگاه تفاهم‌نامه مشترک امضا کردند.

دبیر هیئت امناء و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این نشست با بیان اینکه «طرح پویش» طرحی دانشجومحور و در راستای تقویت توانمندی و کارورزی دانشجویان در ارتباط با صنعت است، اظهار کرد: دانشگاه با تربیت نیرو‌های انسانی ماهر و متخصص، زمینه اشتغال آنان را مهیا می‌سازد.

مرتضی قاسمی افزود: با عملیاتی شدن طرح پویش، شکاف ایجاد شده بین دانشگاه و صنعت از بین خواهد رفت و گام‌های مؤثری در آموزش‌های علمی و مهارت‌آموزی برداشته خواهد شد و در آینده شاهد تحول چشمگیر در ایجاد اشتغال و راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها خواهیم بود.

وی بیان کرد: امکانات بسیار خوبی در سطح آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی وجود دارد که می‌تواند کمک بالقوه‌ای به صنعت به‌خصوص به شرکت شیر پگاه اراک کند.

مدیرعامل پگاه اراک هم گفت: یکی از سیاست‌های این شرکت ارتباط نزدیک با دانشگاه‌ها بوده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان مرکزی و طبق سیاست‌های شرکت صنایع شیر ایران دنبال ایجاد رابطه نزدیک همسو با سیاست‌های کلان شرکت است.

رامین طهماسبی با تأکید بر نیاز به پشتوانه علمی مناسب برای تولید، گفت: از زمان اضافه شدن این مجموعه به شرکت‌های صنایع شیر ایران پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته که می‌تواند با همکاری دانشگاه و استفاده از ظرفیت علمی و دانش فنی استادان و دانشجویان هرچه بیشتر به اهداف عالی مدنظر دست یابد.

به گزارش آنا؛ تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک در ۱۲ ماده و ۳۹ بند به امضای قاسمی دبیر هیئت امناء و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و طهماسبی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه