Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@11:56:20 GMT

هشدار هواشناسی خوزستان نسبت به موج جدید بارندگی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۸۲۵۹

هشدار هواشناسی خوزستان نسبت به موج جدید بارندگی

به گزارش شنبه ایرنا از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: رگبارباران همراه با رعد وبرق، احتمال ریزش تگرگ و وزش باد متوسط تا شدید گاهی تند باد لحظه‌ای درمناطق جنوب غربی، جنوب شرقی، مناطق ساحلی، ارتفاعات شمال و شرق و مناطق مرکزی به صورت نقطه‌ای  از اواخر یکشنبه تا اوایل سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اداره کل هواشناسی خوزستان هفته گذشته نیز  نسبت به ورود سامانه بارشی و بالابودن ضرایب ناپایداری از اواسط وقت دوشنبه ۱۹ آبان تا روز جمعه ۲۳آبان که سبب رگبار باران، رعد وبرق، وزش باد متوسط تاشدید و برخاستن گرد و خاک همرفتی و موقتی می شود هشدار داده بود.

بر اساس این گزارش بیشترین میزان بارندگی چهارشنبه تا جمعه هفته گذشته در رامهرمز ۷۰.۸، بهبهان ۳۲.۹، آبادان ۲۷.۸، ایذه ۲۶.۴، آغاجاری ۲۶، دهدز ۲۲.۶، هندیجان ۲۰.۶، شادگان ۲۰.۵ و اهواز ۱۹.۷ میلیمتر ثبت شد.

برچسب‌ها خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز سازمان هواشناسی خوزستان اهواز سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود

استاندار کرمان با بیان اینکه شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود، گفت: درخواست داریم مردم به هشدارها توجه بیشتری داشته باشند. - اخبار استانها -

محمدمهدی فداکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت بارندگی‌ها در جنوب استان کرمان، اظهار داشت: بارندگی‌ها از صبح امروز در منطقه آغاز شده و میزان بارندگی و شدت آن در نقاط مختلف استان متفاوت است.

وی با بیان اینکه میزان بارندگی‌ها در شهرستان‌های منوجان، قلعه گنج، رودبار و ارتفاعات جبال‌بارز بیشتر از سایر نقاط است، ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی شدت بارندگی در ساعات عصر بیشتر می‌شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در شهرستان شرق استان هم بارندگی‌ها آغاز شده است، گفت: نکته‌ای که وجود دارد بارندگی‌هایی که در عنبرآباد و ارتفاعات جبال بارز انجام می‌شود روان‌آب آن همه به سمت رودبار و جازموریان می‌رود و در این مناطق ضرورت کمک‌رسانی بیشتری احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه برای پیش‌گیری از حوادث احتمالی تجهیزات و امکانات خوبی در این مناطق مستقر شده است، افزود: همه دستگاه‌ها پای کار هستند تا مشکلی برای مردم پیش نیاید و تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز خسارات احتمالی سیل در استان اندیشیده شده است.

فداکار با اشاره به اینکه با توجه به نوع و شدت بارش‌ها، جاری شدن روان‌آب‌ها، آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل در مناطق جنوبی استان محتمل است، بیان کرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم به مردم، کشاورزان و دامداران انجام شده و درخواست داریم همه به هشدارها توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های استان پای کار هستند تا در این شرایط جوی مردم کمترین آسیب را ببینند، گفت: از خود مردم هم درخواست داریم تا کسانی که در مناطق در معرض هستند، آمادگی داشته باشند و خودشان هم مراقبت کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • فیروزآباد رکورد دار بارندگی در فارس
  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم
  • احتمال بارش ۸۰ میلی‌متر در جنوب استان کرمان
  • هشدار بارش‌های رگباری و کاهش دما در یزد
  • پیش بینی وقوع سیلاب در ۶ استان | در روزهای پایانی هفته به این استان ها سفر نکنید
  • هشدار سطح زرد برای فعالیت سامانه بارشی در خوزستان
  • کاهش ۴.۴ درصدی میانگین بارندگی نقطه‌ای سال زراعی لرستان