Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@15:05:40 GMT

هرمزگان گزینه میزبانی متمرکز لیگ برتر فوتسال کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۸۳۶۲

هرمزگان گزینه میزبانی متمرکز لیگ برتر فوتسال کشور

ایسنا/هرمزگان مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال هرمزگان گفت: هرمزگان یکی از گزینه های اصلی میزبانی لیگ برتر فوتسال کشور بصورت متمرکز انتخاب شد.

حمید رضایی ظهر امروز(۲۴ آبان ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: با توجه به اوج گرفتن مجدد ویروس کرونا در کشور و به در خواست سازمان لیگ فوتسال، استان هرمزگان یکی از سه گزینه میزبانی مسابقات لیگ برتر کشور به صورت متمرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شیراز و کیش دیگر گزینه های میزبانی لیگ برتر فوتسال کشور هستند، تصریح کرد: مکاتبات لازم با هیات فوتبال هرمزگان انجام شده است و در صورت موافقت سازمان لیگ، این استان شرایط میزبانی مسابقات لیگ برتر را خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال بدلیل شیوع ویروس کرونا در کشور همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد تا صدای اعتراض سرمربی تیم ملی فوتسال و سایر تیم های لیگ برتری کشورمان را درآورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی هرمزگان لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آزمایشی طرح متمرکزسازی چاپ و صدور شناسنامه در ۵ استان

هاشم کارگر در تشریح طرح صدور هوشمند شناسنامه نوزاد و طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه، گفت: در طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه، اطلاعات از دفاتر پیشخوان بصورت الکترونیک به واحد چاپ شناسنامه متمرکز در مرکز استان‌ها ارسال می‌شود و پس از کنترل و تأیید اطلاعات فرد با اسناد هویتی موجود در بانک‌های اطلاعاتی سازمان ثبت احوال کشور، نسبت به فرآیند چاپ و صدور شناسنامه اقدام خواهد شد.

وی افزود: این طرح به منظور تکریم ارباب رجوع، تسهیل و تسریع در صدور شناسنامه و در نهایت ارتقاء بهره وری سازمان از طریق بهبود فرآیند‌ها اجرایی شده است.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه اصلاح و بهبود فرآیند صدور شناسنامه و حذف مراحل زائد، کاهش هزینه ها، افزایش کیفیت سطح نظارت بر عملکرد فرآیند اجرایی، کاهش زمان ارائه خدمات و ایجاد امکان مدیریت ارتباط با مشتری در طول فرآیند از مزایای این طرح است، ادامه داد: طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه در استان‌های تهران، سمنان، قزوین، خوزستان و فارس بصورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفته است. 

کارگر تأکید کرد: اجرای این طرح زمینه تعویض ۳۴ میلیون شناسنامه را فراهم می‌کند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • میزبانی موفق همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور + فیلم
  • امکان تعویض ۳۴ میلیون شناسنامه فراهم می شود
  • طرح جدید صدور شناسنامه در کدام استان‌ها اجرا می‌شود؟
  • اجرای آزمایشی طرح متمرکزسازی چاپ و صدور شناسنامه در ۵ استان
  • طرح آزمایشی متمرکزسازی صدور شناسنامه در ۵ استان
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان سمنان
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است