Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش می تواند طومار هر متجاوز نابخردی را به سرعت در هم بپیچد، گفت: نیروی زمینی آماده اجرای ماموریت های مختلف است و کارکنان خود را به گونه‌ای ارتقا داده که در هر لحظه توان اجرای عملیات در صحنه‌ها و عرصه های مختلف را دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح پروژه 47 واحدی مسکن سازمانی مهر ولایت و مجموعه فرهنگی رفاهی شهید سلامت‌بخش با اشاره به تاکید فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) بر ارتقای سطح معیشت و کرامت انسانی کارکنان، گفت: در حوزه معیشتی و امتثال اوامر معظم‌ له،  28 طرح لبیک برای جامعه هدف را تعریف کردیم که هر کدام یک شامل گروه خاصی،  مانند مسکن سازمانی، مسکن شخصی، کمک به ازدواج کارکنان، کمک به بهبود بیماران و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.
وی افزود: تلاش داریم تا در ابعاد مختلف معیشت کارکنان گام برداریم، تا یک نیروی زمینی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.
امیر حیدری اضافه کرد: اکنون ما در بحث مسکن شخصی و سازمانی وارد عمل شده ایم و برای ساخت و تحویل 23 هزار واحد مسکونی سازمانی برنامه ریزی کرده و در حال احداث هستیم.
وی خاطرنشان کرد: در رابطه با مسکن شخصی هم تقریبا گامی بلند تر از قبل برداشتیم و یک برنامه طولانی مدت را با حمایت بنیاد تعاون ارتش پایه گذاری کردیم و در همین رابطه 16 تعاونی موفق را ایجاد کرده که مسئولیت ساخت منازل شخصی را عهده دارند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره ارتقای توان رزمی نیروی زمینی گفت: برابر بازدیدهایی که قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص)، ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی از ما دارند تلاش کردیم تا توان نیروها را تا حد قابل قبولی ارتقا دهیم. به گونه‌ای که امروز ما هم در مرزهای غرب کشور، هم در مرزهای شرق و جنوب شرق کشور حضور داریم و با توجه به مشکلاتی که میان کشورهای آذربایجان و ارمنستان بوجود آمده در مرزهای شمال غرب کشور نیز اخیراً پر رنگ‌تر مستقر شدیم که این نشان از توان و آمادگی رزمی نیروی زمینی است.
وی تصریح کرد: امروز نیروی زمینی آماده اجرای ماموریت های مختلف است و کارکنان خود را به گونه‌ای ارتقا داده که در هر لحظه توان اجرای عملیات در صحنه‌ها و عرصه های مختلف را دارند.
امیر سرتیپ حیدری درباره  آمادگی  یگان‌های مختلف نزاجا گفت: امروز نیروی زمینی در حوزه پهپاد وضعیت مطلوبی دارد و می‌تواند پاسخگوی تهدیدات باشد و اعلام می‌کنیم که نیروی زمینی در بالاترین وضعیت آمادگی رزمی قرار دارد که می تواند طومار هر متجاوز نابخردی را به سرعت در هم بپیچد.
وی با بیان اینکه ما باید در مرزها حضور داشته باشیم گفت: حضور در مرز یعنی تولید امنیت و بالا بردن روحیه و آرامش خاطر مردم، چراکه خط قرمز ما امنیت کشور و مردم است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امیر سرتیپ حیدری نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه

رژیم صهیونیستی به دلیل ماهیت اشغالگرانه خود همواره با چالش‌های جدی مواجه بوده است. اکنون جبهه‌های جنوبی سرزمین‌های اشغالی درگیر جنگ غزه، جبهه‌های شمالی درگیر منازعه با حزب الله لبنان، و جبهه‌های شرقی در کرانه باختری مشغول سرکوب فلسطینیان در کرانه باختری است. با این حال، ارتش این رژیم بر حسب نیاز برای انجام عملیات اقدام به جابه جایی نیرو‌های خود می‌کند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) ۲ تیپ رزمی را از مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی برای انجام عملیات به نوار غزه فراخواند. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی ارتش، تیپ دوم ذخیره لشکر ۱۴۶ و تیپ ۶۷۹ لشکر ۲۱۰ از مرز‌های لبنان به غزه منتقل خواهند شد و در این باریکه مستقر می‌شوند. 

هر تیپ پیاده ارتش رژیم صهیونیستی به طور متعارف از ۲ تا ۵ هزار نیروی نظامی تشکیل شده است. 

در این بیانیه از ماهیت عملیات احتمالی این ۲ تیپ در غزه جزئیاتی ارائه نشده است، اما این انتقال پس از آن صورت می‌گیرد که مقامات صهیونیست تهدید به اجرایی کردن حمله زمینی به رفح، جنوبی‌ترین منطقه غزه کرده اند. اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار آواره فلسطینی در این باریکه مستقر هستند. 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی استقرار ۴ گردان حماس در رفح بوده و تاکید دارد برای پیروزی قطعی در جنگ عملیات زمینی در رفح ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • معایب دستگاه جوش لیزر
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف