Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@16:33:15 GMT

کاهش 6 درجه‌ای دمای هوای در استان یزد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۸۷۹۸

کاهش 6 درجه‌ای دمای هوای در استان یزد

برهانی مدیرکل هواشناسی استان یزد از کاهش دمای 4 تا 6 درجه‌ای در استان طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا برهانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص میزان بارندگی طی 48 ساعت گذشته در استان یزد، گفت: در طول دو روز گذشته در اکثر مناطق استان شاهد بارندگی بودیم.

مدیرکل هواشناسی استان یزد به وضعیت آب‌وهوای استان در 48 ساعت آینده اشاره کرد و افزود: از امروز بعدازظهر این موج بارشی از سطح استان عبور می‌کند و بعدازآن شاهد کاهش ابر و کاهش به میزان 4 تا 6 درجه‌ای باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ساعت عصر فردا شاهد رشد ابر خواهیم بود که به‌احتمال ضعیف سبب بارندگی در ارتفاعات استان خواهد شد.

وی در ادامه به میزان بارندگی در مراکز شهرستان‌های استان یزد اشاره کرد و اذعان داشت: در طول 48 ساعت گذشته مرکز شهرستان ابرکوه 14 میلیمتر بارندگی داشته و بیشترین میزان بارندگی در این شهرستان مربوط به ایستگاه‌های مهرآباد و فراغه با 18 میلیمتر به ثبت رسیده است.

برهانی با بیان اینکه مرکز شهرستان اردکان 2.0 میلیمتر بارندگی داشته و ایستگاه چادرملو با 9 میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را در این شهرستان به خود اختصاص داده است افزود: در 48 ساعت گذشته در مرکز شهرستان اشکذر شاهد 2.7 میلیمتر بارندگی بودیم و ایستگاه هامانه با 19.5 میلیمتر بیشترین میزان بارندگی در این شهرستان را به خود اختصاص داد.

مدیرکل هواشناسی استان یزد اظهار داشت: مرکز شهرستان بافق 6.3 میلیمتر و ایستگاه باجگان 46 میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را در این شهرستان داشته است. همچنین مرکز شهرستان بهاباد 6.8 میلیمتر بارندگی و بیشترین میزان بارندگی در این شهرستان در ایستگاه بفروئیه با میزان 27 میلیمتر به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه شهر تفت شاهد 14.3 میلیمتر بارندگی در طول 48 سال گذشته بوده است افزود: ایستگاه‌های این شهرستان اکثراً بارش‌های زیادی را داشتند ولی ایستگاه دره زرشک با 47 میلیمتر بالاترین میزان بارندگی را داشته است.

برهانی اذعان داشت: مرکز شهرستان خاتم 8 میلیمتر و ایستگاه چنارناز با میزان 38 میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته است. همچنین مرکز شهرستان مهریز 9.1 میلیمتر و ایستگاه علی‌آباد چهل گزی و سرو ارنان با 38 و 38.5 میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را در طول 48 ساعت گذشته در این شهرستان به خود اختصاص دادند.

مدیرکل هواشناسی استان یزد اذعان داشت: در طول این دو روز گذشته بارندگی قابل‌توجهی را در مرکز شهرستان میبد نداشتیم ولی ایستگاه‌های ندوشن و صدرآباد 8.5 میلیمتر بارندگی داشتند.

وی در پایان با اشاره به میزان بارندگی در شهرستان یزد، گفت: ایستگاه فرودگاه یزد 6.6 میلیمتر و مابقی ایستگاه به‌صورت تقریبی 4 میلیمتر بارندگی داشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل هواشناسی استان یزد بیشترین میزان بارندگی میزان بارندگی میلیمتر بارندگی مرکز شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته

به گزارش خبرآنلاین ،براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در پنج روز آینده تهران آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد ملایم تا متوسط خواهد داشت.

همشهری در خبری نوشت:امروز (۵ اردیبهشت) با گذر زبانه سامانه بارشی از ظهر تا شب، گاهی افزایش ابر، افزایش باد و در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال تندر و آذرخش مورد انتظار است.

در روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) نیز در این بخش‌ها افزایش موقتی ابر و رخداد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های سنجش آلودگی فیروزکوه ۷.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۲.۸ میلیمتر، آبعلی ۲.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۲.۴ میلیمتر، چیتگر ۲.۲ میلیمتر، فیروزکوه ۱.۸ میلیمتر، شهریار ۱.۴ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۱ میلیمتر، دماوند ۰.۸ میلیمتر، شمیرانات ۰.۷ میلیمتر، شرق تهران ۰.۳ میلیمتر و ورامین با ۰.۲ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899133

دیگر خبرها

  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • وضعیت بارندگی و جوی در تهران
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم