Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی ادامه روند کرونا و خستگی کادر درمان به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران مرکز و با همکاری گروه جهادی ثارالله، فراخوان توزیع گل میان کادر درمان اعلام شد.  

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران مرکز و با همکاری گروه جهادی ثارالله در پی ادامه روند کرونا و خستگی کادر درمان از این موضوع، فراخوان توزیع گل میان کادر درمان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    بنابراین فراخوان جهت حضور و همراهی برای توزیع گلدان بین کادر درمان سه بیمارستان فرهیختگان، بوعلی  و امیرالمومنین(ع) اعلام شد تا دانشجویان علاقه مند برای حضور اعلام آمادگی کرده و در تقدیر از کادر درمان سهیم باشند.   

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کادر درمان کرونا تقدیر از کادر درمان بسیج دانشجویی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اله‌نور کریمی‌تبار در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تبریک فرارسیدن هفته سلامت و تقدیر از زحمات و تلاش‌های پرسنل دانشگاه در ایام نوروز، اظهار داشت: در سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان استان از جمله راه‌اندازی اولین مرکز تخصصی جراحی اطفال استان، اختصاص اولین دستگاه رادیوتراپی درمان سرطان، تحویل یکدستگاه سی تی آنژیو به بیمارستان شهید مصطفی خمینی، راه‌اندازی دستگاه آندوسکوپی کودکان در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام و ورود اولین دستگاه اسکن هسته‌ای به استان ایلام و … صورت پذیرفت و امیدواریم با ادامه این روند رضایت مردم بیش از پیش حاصل آید.

وی با اشاره به حضور موسسه خیریه محکم در استان ایلام، تصریح کرد: حضور این موسسه در استان و انجام بیش از ۱۳۰۰ عمل جراحی رایگان نشان از ذات مومنانه و انسان دوستانه این موسسه دارد که به درمان بیماری‌ها و ناهنجاری‌های مادرزادی می‌پردازد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فعالیت‌های پرسنل دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ایام اربعین حسینی، گفت: همه ساله شاهد حضور خیل عظیم زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) در استان ایلام هستیم و کادر سلامت استان به خوبی خدمات درمانی و بهداشتی را به مردم و مراجعین ارائه می‌دهند که اجر اخروی دارد.

کد خبر 6086579

دیگر خبرها

  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • تجهیز بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • مراکز بهداشت و درمان باید ۳۶۵ روزه خدمت کنند