Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@14:04:46 GMT

رمزگشایی از سرقت 110 میلیاردی درپایتخت

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۰۲۳۶

رمزگشایی از سرقت 110 میلیاردی درپایتخت

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف پرونده سرقت منزل و دستگیری 2 برادر سارق خبر داد و گفت: متهمان 110 میلیارد ریال ارز و دلار از منزل مال باخته سرقت کرده بودند.

به گزارش ایران انلاین ،سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال"  گفت: اوایل مهر ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در حوالی اختیاریه به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که شاکی اظهار داشت، سارق یا سارقان مقادیر فراوانی طلا و ارز به ارزش حدود 110 میلیارد ریال از منزل وی سرقت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی افزود : در گام اول تحقیقات بلافاصله اکیپی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل برای بررسی میدانی به نشانی اعلامی اعزام شدند و مشخص شد که سارقان دو نفر بودند و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت به منزل شاکی مراجعه کرده اند.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی تصویری از چهره سارقان به دست آمد، گفت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه یکی از سارقان به نام سینا در محله خانی آباد شناسایی شد.
سرهنگ دستخال گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم دوم پرونده برادر سینا و این دو برادر با همکاری یکدیگر سرقت را انجام داده اند.
وی اضافه کرد : با هماهنگی های قضائی هر دو متهم در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند و بخش اعظم اموال مسروقه نیز در منزل متهمان کشف شد.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت : هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و با دستور قضائی اموال کشف شده به مال باخته مسترد شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پایگاه سوم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مالخر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات