Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین، افزود: ملاک در پرداخت مالیات، طبق قانون، محل استقرار واحدها و صنایع است و اگر برخی از واحدهای تولیدی استان، مالیات خود را در تهران پرداخت کرده‌اند باید این درآمد به استان قزوین بازگردد.

جمالی پور گفت: این ضعف دستگاه‌های مالیاتی و نظارتی استان است که مالیات صنایع استان در استان‌های دیگر پرداخت می‌شود و حتما باید کمیته بررسی درآمدهای مالیاتی تشکیل گردد و بررسی کند که چقدر از مالیات‌های استان در تهران وصول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این کمیته باید میزان تحقق درآمدها را در همه دستگاه‌ها بررسی و تحلیل کند و اگر کوتاهی در تحقق این درآمدها ناشی از مدیریت دستگاه و نه ناشی از شرایط کرونا باشد باید برخورد لازم با مدیر کم کار صورت گیرد.

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحقق ۴۷ درصدی هدفگذاری صادراتی استان، افزود: باید گزارش صادراتی استان، مشمول تمامی صادرات‌های صورت گرفته استان در بخش‌های مختلف باشد تا نگاه به صادرات استان در سطح کشور مثبت شود.

وی اضافه کرد: اتاق بازرگانی استان ماموریت پیدا کند در موضوع صادرات به ویژه صادرات محصولات کشاورزی ورود کند و ظرفیت صادرات استان در بخش‌های مختلف و میزان صادرات صورت گرفته را جمع آوری نماید.

جمالی پور افزود: اگر قرار است صادرات استان توسط صادرکننده دیگری خارج از استان انجام شود باید گزارش آن در آمار صادرات کل استان وجود داشته باشد تا نگاه به استان در کشور مثبت شود.

وی گفت: این ضعف ماست که بخشی از صادرات استان در آمار صادراتی استان درج نمی‌شود و گزارش صادراتی استان به کشور آنچنانکه به نظر می‌رسد، منطقی، کامل و جامع نیست.

استاندار قزوین افزود: یک ماموریت به اتاق بازرگانی داده شود که داده‌های صادراتی استان را جمع آوری کند تا هنگام دادن آمار، مجموع تولید و میزان صادرات استان مشخص شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اجرای طرح کاداستر بسیار مهم است، افزود: یکی از معضلات ما در زمین خواری و تهیه اراضی صنعتی، موضوع کاداستر است به همین دلیل، دولت برای انجام کاداستر اعتبار گذاشته است و باید با همراهی دستگاه‌ها برای اجرای این طرح اقدام شود.

این مسوول گفت:  کاداستر، تداخلات اسنادی را رفع می‌کند و یکپارچگی به وجود می‌آورد بنابراین از اداره کل ثبت اسناد استان می‌خواهیم با همکاری ادارات منابع طبیعی، مسکن و شهرسازی و خود مردم، انجام این طرح سرعت بگیرد و تمامی اعتبارات آن جذب شود.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور وزارت صنعت معدن و تجارت مالیات مالیات استان قزوین هدایت الله جمالی پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور وزارت صنعت معدن و تجارت مالیات مالیات استان قزوین سازمان امور مالیاتی کشور وزارت صنعت معدن و تجارت مالیات مالیات استان قزوین اخبار کنکور صادراتی استان صادرات استان استان قزوین جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم

به گزارش خبرآنلاین ، وزیر اقتصاد گفت: وزارت اقتصاد رسما به مجلس اعلام کرد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی که به لایحه بودجه اضافه شده در قانون مصوب حتما بار مالیاتی بیشتری دارد و حدود ۱۰ درصد افزایش بار مالیاتی برای کشور خواهد داشت.

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام مخالفت دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس گفت: این بار مالیاتی بود که در قانون بودجه ۱۴۰۳ نسبت به لایحه ۱۴۰۲ ایجاد شده بود و این مخالفت را وزارت اقتصاد رسما اعلام کرد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی که به لایحه بودجه اضافه شده در قانون مصوب حتما بار مالیاتی بیشتری دارد و حدود ۱۰ درصد افزایش بار مالیاتی برای کشور خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه سیاست حمایت از تولید ایجاب میکند که ما تولید را تسهیل کنیم و اتفاقا تخفیف های بیشتری را در حوزه مالیاتی داشته باشیم، امیدواریم که مجلس شورای اسلامی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ای که ایجاد شده است را از طرق دیگری مثل انتشار اوراق جبران کند و برای این کار به دولت اجازه دهد که نیازی به افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی مالیات برای سال ۱۴۰۳ وجود نداشته باشد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888608

دیگر خبرها

  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • نرخ جدید مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹ شرکت تولیدی به اداره مالیات استان قزوین
  • تور مالیات؛ ملک ۶۵ هزار متر مربعی «امیرمنصور آریا» در تملک دولت قرار گرفت
  • امیر منصور آریا به تور مالیات افتاد | ۶۵ هزار متر زمین در تهران به تملک دولت درآمد
  • امیرمنصور آریا در تور مالیات افتاد
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • ابر بدهکاران مالیاتی نقره داغ شدند
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد مالیات معوق از بدهکاران مالیاتی