Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۶۶ کانون فرهنگی هنری از شمال استان کرمان تا کنون در این طرح شرکت کردند و در این راستا یک هزار و ۲۹۵ خلاصه نویسی کتاب در سامانه فهما ثبت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، طرح «شنبه های با کتاب مساجد» که در نخستین دوره اجرای طرح ملی فهما-پایتخت فرهنگ و هنر ایران- و در بازه زمانی آبان تا دی ماه سال گذشته اجرا و پس از آن به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مساجد، متوقف شد؛ با مشارکت ۱۲۱ کانون فرهنگی هنری در شمال استان همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این طرح تقریباً ۴۰۳ کتاب معرفی شد؛ کمترین معرفی در کانون با یک کتاب و بیشترین آن با ۱۰ مورد انجام شد.

 

ذیل طرح شنبه های با کتاب؛ خلاصه نویسی کتاب مطرح شد که هم اکنون نیز در پورتال بچه های مسجد استمرار دارد؛ ۱۶۶ کانون از شمال استان کرمان تا کنون در این طرح شرکت کردند.

 

بر اساس این گزارش؛ یک هزار و ۲۹۵ خلاصه کتاب در سامانه فهما از استان کرمان ثبت شده است.

 

در ایام کرونا نیز ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اقدام به برگزاری مسابقات کتابخوانی به صورت غیرحضوری کرد.

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: خلاصه نویسی کتاب شنبه های با کتاب کانون های مساجد کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، افسانه دارابی با اشاره به اجرا شدن برنامه‌های ثابت و مناسبتی در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر، بیان کرد: ما روز‌های یک‌شنبه صبح جلسه پرسش و پاسخ با عنوان "راه زندگی" داریم با یک روان شناس و روان درمانگر و بعد از ظهر روز‌های یک‌شنبه نشست کتابخوان کودکان را داریم، همچنین ساعت ۱۷:۳۰ روز‌های چهارشنبه نشست کتابخوان نوجوان برای پسران را داریم.

وی با بیان این‌که اکثر برنامه‌های این کتابخانه در روز‌های پنج‌شنبه اجرا می‌شود، اضافه کرد: پنجشنبه‌ها ساعت ۹ صبح ما نشست "گلستان خانی" داریم، ساعت ۱۰ نشست بانوان را داریم که در این نشست کتابی معرفی و در مورد آن کتاب صحبت می‌شود.

مسئول کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر ادامه داد: زمانی که بحث درباره کتاب تمام شد ما یک اختتامیه برای کتاب می‌گیریم و به‌عنوان نقد و بررسی کتاب از یک کارشناس فرهنگی استان دعوت می‌کنیم و کتاب را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد و دوستان اگر ابهامی داشته باشند در این جلسه صحبت کرده و رفع ابهام می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به جلسه‌های مناسبتی این کتابخانه، گفت: آیین نکوداشت خانم دکتر فاطمه لشکری یکی از فرهنگیان استان که کتابخانه شخصی‌شان را خانواده ایشان به کتابخانه خلیج فارس اهدا کرد‌ه‌اند در این کتابخانه برگزار می‌شود.

دارابی اضافه کرد: در این آیین حدود ۵۰۰ نسخه کتاب نفیس به کتابخانه عمومی خلیج فارس اهدا می‌شود.

وی جلسه‌های نقد و بررسی و آیین‌های رونمایی از آثار نویسندگان بوشهری را از دیگر برنامه‌های این کتابخانه عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان