Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@16:13:48 GMT

ترکاندن بادکنک به روشی عجیب که رکورددار گینس شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۱۹۸۶

ترکاندن بادکنک به روشی عجیب که رکورددار گینس شد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اشریتا فورمن، بالاترین رکورددار در کتاب گینس، بار دیگر برتری خود را نسبت به رقبای خود ثابت کرد و رکورد جدیدی را برای بیشترین تعداد ترکاندن بادکنک در دهان به مدت یک دقیقه ثبت کرد. حساب رسمی رکورد‌های جهانی گینس در اینستاگرام ویدئویی از رکورد این مرد را منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 فورمن از سال ۲۰۱۷، بیش از ۶۰۰ رکورد رسمی گینس را به نام خود ثبت کرده و در کتاب رکورد‌های گینس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین رکورد او در ژوئیه ۲۰۱۸ بود که ۳۱ برش هندوانه برای یک دقیقه روی شکم خود نگه داشت، فورمن در آن زمان گفت: "واقعاً خوب پیش رفت. بیشترین چیزی که خوشحالم کرد زنده بودن است و مهم تر از آن این است که من فقط رکورد مهارتی را ثبت نکردم، بلکه ذهنیت خودم و مردم را تغییر دادم. "

در تلاش‌های موفقیت آمیز قبلی خود، او یک بطری را بالای سر خود نگه داشته و سریع‌ترین پرش را با استفاده از چوب انجام می داد. او از کوه فوجی ژاپن پرید و طولانی ترین فاصله را با ماشین چمن زنی طی کرد و با چانه تعادلش را حفظ کرد.

بیشتر بخوانید

۵ رکورد بی رقیب گینس که هنوز شکسته نشده‌ اند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رکورد گینس رکورد شکنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور است

به گزارش خبرآنلاین ،طبق اعلام مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹ هزار و۴۴۳ مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است.

ایسنا در خبری نوشت:بر اساس این گزارش، از این تعداد ۱۸ هزار و ۷۵۰ رویداد دوقلو، ۶۷۱ رویداد سه قلو، ۲۰ رویداد چهار قلو وتعداد ۲ رویداد پنج قلو بوده است.

مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: بر این اساس حدود ۳.۷ درصد ولادت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲ مربوط به چند قلوزایی بوده است که استان‌های تهران با ۵ هزار و ۷۸۷ رویداد، خراسان رضوی با ۳ هزار و ۸۴۷ رویداد و خوزستان با ۳ هزار و ۱۰۶ رویداد بیشترین تعداد چندقلوزایی را در کشور به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس گزارش مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، بر اساس آمارهای سال ۱۴۰۲ بیشترین تعداد ولادت‌ها به میزان ۴۰۵هزار و ۹۳۳ نوزاد مربوط به دومین فرزند بوده است.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896474

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور است
  • تهران، رکورددار چندقلوزایی در کشور
  • بیشترین شعاع انفجار متعلق به کدام بمب است؟! شعاع انفجار انواع بمب‌های معروف دنیا را ببینید + ویدئو
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی
  • رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است
  • روشی جدید برای پیش‌بینی احتمال ابتلا به زوال عقل
  • تاریخ‌سازی لورکوزن؛ تیم‌های رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در پنج لیگ معتبر اروپایی