Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، ساعت فعالیت مترو و اتوبوس از امروز (شنبه_۲۴ آبان ماه) در شهر اصفهان تغییر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، با توجه به دستورالعمل جدید ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، از امروز ساعت فعالیت و خدمات دهی سرویس حمل و نقل عمومی شهر اصفهان از جمله مترو و اتوبوسرانی با تغییراتی همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدرضا طحانیان، مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان در این باره با اشاره به اینکه از امروز ساعت کار متروی اصفهان از ساعت شش و ۱۵ دقیقه صبح با سرفاصله ۱۵ دقیقه تا ساعت ۱۹ خواهد بود، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک در مترو اجباری است و از سوار شدن افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به جابجایی روزانه ۳۰ هزار نفر با متروی اصفهان، گفت: در حال حاضر همه مسافران متروی اصفهان از ماسک استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان افزود: کابین، درب و دستگیره کابین، تجهیزات، پنل و گوشی تلفن داخل کابین در هر سفر کامل و حین تعویض راهبر با مواد گندزدایی مناسب ضد عفونی می‌ شود؛ همچنین با خرید دستگاه ضدعفونی فرابنفش UVC و آموزش استفاده از آن به کارکنان نسبت به ضدعفونی واگن‌ های مترو اقدام شده است.

کاهش دو ساعته فعالیت اتوبوس های شهری

همچنین عباس روحانی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در مورد ساعات فعالیت اتوبوس های شهری، اظهار کرد: از امروز بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، ساعت فعالیت و سرویس ‌دهی اتوبوس ‌های شهر از ۵:۳۰ صبح تا ۲۰ شب است. تا روز گذشته ساعت فعالیت اتوبوس های شهر اصفهان تا ۲۲ شب بود.

وی افزود: استفاده از ماسک توسط مسافران در اتوبوس ‌های شهر اجباری است، در غیر این صورت از سوار شدن آنها ممانعت خواهد شد، همچنین در راستای حفظ سلامت مسافران و رانندگان با استفاده از کاورهای پلاستیکی، فضای کابین رانندگان اتوبوس از مسافران جدا شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: تمام ناوگان فعال بخش دولتی و خصوصی اتوبوسرانی اصفهان هر شب پس از اتمام خدمات‌رسانی در سه توقفگاه توسط ۱۰ نفر نیروی متخصص با استفاده از محلول ‌های ویژه ضدعفونی می ‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003AgH

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اصفهان مدیرعامل شرکت ساعت فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه مسابقات این هفته امروز در اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ ذوب آهن به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. ذوب آهن با ۳۰ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و آلومینیوم با ۳۰ امتیاز با تفاضل گل کمتر از ذوب آهن در رده دهم است.  

در دیگر بازی امروز از ساعت ۱۷ ملوان پذیرای سپاهان است. سپاهان با ۴۲ امتیاز در رده جدول سوم است و ملوان با ۳۸ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.  

دیگر خبرها

  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • شوک به رانندگان اسنپ و تپسی | صفر تا صد افزایش کرایه تاکسی در ۱۴۰۳
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • قطار ملی مترو در حال طی کردن مراحل آزمایشی برای ورود به ناوگان
  • کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو از اول اردیبهشت چقدر گران شدند؟ (اینفوگراف)
  • پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان
  • مژده چمران به تهرانی ها: واگن های قطار جدید و ملی به مترو می آیند
  • واگن‌ ملی مترو در حال گذران مراحل آزمایشی/ برنامه خاصی برای مسکن نداریم