Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالن برگزاری لیگ برتر بانوان در هفته نخست متمرکز، در گروه الف تغییر کرد و رقابت‌های این گروه در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دو گروه و به صورت متمرکز در سه هفته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های سایپا، شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان بابل در گروه الف و تیم‌های ذوب‌آهن، پیکان، ستارگان فارس و خجسته نیز در گروه ب در دور مقدماتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این مسابقات از پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه شروع می‌شود و شهرهای تهران، قزوین و بابل در گروه الف و شهرهای اصفهان، تهران و شیراز در گروه ب میزبان دور مقدماتی لیگ برتر متمرکز بانوان خواهند بود.

پیش از این قرار بود مسابقات هفته نخست متمرکز در گروه الف در کمپ بانوان واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شود که مکان برگزاری مسابقات به سالن فدراسیون والیبال تغییر یافت.

دیدارهای دور مقدماتی گروه‌های الف و ب لیگ برتر بانوان، یک هفته در میان برگزار می‌شود و برای رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و ریکاوری مناسب بازیکنان، هر گروه بعد از یک هفته مسابقه، دو هفته استراحت خواهد داشت.

دیدارهای هفته نخست گروه الف، روزهای پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه، شنبه یکم آذرماه و دوشنبه سوم آذرماه به میزبانی تهران در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و مسابقات هفته نخست گروه دوم نیز روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۶، ۸ و ۱۰ آذرماه در سالن ملت اصفهان پیگیری می‌شود. ساعت مسابقات نیز ۱۴ و ۱۷ برنامه‌ریزی شده است.

 بدیهی است امکان حضور محدود اصحاب رسانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن فدراسیون والیبال مهیا شده است، اما برای فعالیت آنان خاص زیر در نظر گرفته شده است:

 تنها امکان حضور خبرنگاران و عکاسان حوزه والیبال وجود دارد، به شرطی که دارای کارت پوشش خبری حراست وزارت ورزش و جوانان باشند.

محل استقرار خبرنگاران، در طبقه دوم سالن خواهد بود و آنان به هیج وجه حق تردد و ورود به محوطه زمین بازی و مصاحبه با عوامل اجرایی، کادر فنی، بازیکنان را نخواهند داشت.

امکان برگزاری نشست خبری و مصاحبه در محل میکسدزون نیز وجود ندارد.

عکاسان تنها در مناطق مشخص شده امکان فعالیت دارند و نمی‌توانند داخل زمین مسابقه و دور آن تردد کنند.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: سالن فدراسیون والیبال دور مقدماتی گروه الف هفته نخست لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه پایانی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، تیم شهرداری گرگان نماینده کشورمان امشب پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲ در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون میزبان تیم الشرطه عراق است. 

  تیم شهرداری گرگان ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه یک، ۸۶ - ۷۴ و ۸۱ - ۶۸ تیم الحکمة (ساجس) لبنان، ۱۲۱ - ۷۰ و ۸۰ - ۶۵ تیم الاتحاد حلب سوریه و ۱۰۰ - ۵۹ و ۱۰۱ - ۶۷ تیم النفط عراق را مغلوب کرد و با ۱۲ امتیاز راهی دور نیمه نهایی شد.   در دیگر دیدار مرحله نیمه پایانی هم الحکمة لبنان با الریاضی بیروت دیگر نماینده لبنان در این مسابقات مصاف خواهد داد.

 

دیگر خبرها

  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • ۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • 24 تیم یورو 2024 شناخته شدند!
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • از امدادگری در زلزله بم تا سرمربیگری تیم ملی