Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 3 تهران در جمع هیئت رییسه شورایاری های محلات این منطقه نسبت به هم خوانی پروژه های کوچک مقیاس با خاستگاه شهروندان محلات 12 گانه این منطقه تاکید کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، احمد تواهن گفت: آنچه که در حیطه و چارچوب پروژه های کوچک مقیاس وجود دارد هم خوانی این پروژه ها با خاستگاه و نیازهای مردم هر محل است به طوری که در طی مسیر اجرای این طرح ها، خوشنودی شهروندان را احساس کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه 3 افزود: در حال حاضر، پروژه ای توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در چهارراه سئول برای کاهش ترافیک و تردد روان تر خودروها در حال اجرا است که ضمن بازدید از این پروژه و در جریان قرار گرفتن روند پیشرفت آن، دو توصیه به متولیان اجرایی کردیم. یکی اینکه این طرح در ابتدا به صورت آزمایشی اجرا شود و پس از چندین مرحله ارزیابی، مقایسه و ثبت نتیجه، در صورت تاثیرگذاری مثبت در روند کاهش ترافیک، به صورت دائمی انجام شود، همچنین با نصب بنری از شهروندان در مورد این طرح نظرسنجی شود.
او با اشاره به جلسه ای که با سازمان آتش نشانی شهرداری تهران داشت اضافه کرد: از آنجایی که تقریبا تمام جنوب خیابان دولت تا عمق زیادی خارج از دسترسی طراحی آتش نشانی است و همین امر مشکلاتی را در زمینه خدمات رسانی سریع و بهینه به شهروندان ایجاد می کند به آنها پیشنهاد شد تا با استفاده از روش های ترافیکی از جمله ایجاد یک خط ویژه در یکی از طرفین خیابان دولت نحوه خدمات رسانی به شهروندان را در مواقع بحرانی تسریع ببخشی، البته برای این کار می توان از پارک خودروها در یکی از طرفین خیابان دولت جلوگیری و با دوربین های ترافیکی در نحوه اجرای صحیح آن اقدام کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳

شهردار گرگان با تاکید به توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری گرگان، گفت: سال‌جاری، سال اقدام و عمل برای مدیران شهری گرگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، سیدمحمدرضا سیدالنگی اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۳ با رویکرد محرومیت‌زدایی از محلات کم‌برخوردار، توانمندسازی محلات شهر گرگان و مردمی‌سازی پروژه‌ها تدوین و به تصویب فرمانداری رسیده است.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۳، سال اقدام و عمل برای مدیران شهری گرگان خواهد بود، افزود: سرانه متوسط شهرداری تهران با همه ظرفیت‌های موجود پنج میلیون تومان است، بنابراین کسب دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان درآمد از شهر گرگان و سرانه شش میلیون و ۷۵۰ هزار تومانی به ازای هر شهروند کار دشواری است.

شهردار گرگان یادآور شد: تحقق این موضوع نیازمند یک کار جهادی توسط نیروهای شهرداری، مدیران سازمان‌ها، شهرداران مناطق و حمایت قاطع اعضای شورای اسلامی شهر در سال جدید است.

کد خبر 745079

دیگر خبرها

  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • افزایش تعرفه خرید برق از نیروگاههای کوچک مقیاس
  • نرخ خرید برق از نیروگاههای مقیاس کوچک افزایش یافت
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳