Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد رضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی با شعار" دانایی _ مانایی" آغاز شد و امیدوارم بتوانیم برنامه هایی مورد پسند شهروندان اجرا کنیم.

اوافزود: عضویت رایگان شهروندان در کتابخانه ها در ۲۴ آبان، برگزاری نشست های کتابخوان مجازی، گفت وگو با فعالان حوزه کتاب در فضای مجازی و مسابقه نقاشی و قصه گویی و کاردستی ویژه کودکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره کتابخانه های آبادان، ثبت عضویت رایگان اعضا در کتابخانه ها را از سه طریق امکان پذیر دانست و گفت: شهروندان می توانند به صورت حضوری یا مراجعه به سامانه سامان به نشانی الکترونیکی www.samanpl.ir با ارسال شماره ملی خود به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۹۲۹ تا ساعت ۲۴ روز ۲۴ آبان اقدام کنند.

دشت افکن بر نقش محوری مطالعه کتاب در سعادت بشری تاکید کرد و اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه مسابقه کتابخوانی سیره پیامبر اکرم(ص) ویژه ساکنان شهر چوئبده با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر چوئبده در فضای مجازی برگزار می شود.

دشت افکن همچنین گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب" تربیت چه چیز نیست" از طریق سامانهwww.samakpl.ir تا تاریخ ۸ آذر ماه ۹۹ برگزار می شود و جوایز این بخش شامل ۲۰ جایزه  ۲۰۰ هزار تومانی است.

همچنین از دیگر برنامه ها تهیه فیلم ۲ الی ۳ دقیقه ای توسط ورزشکاران با محتوای اجرای حرکات ورزشی از یک کتاب و اشتراک گذاری آن در فضای مجازی با هشتک # ورزشکاران-کتابخوان تا ۲۴ آذر ماه ۹۹ است که جوایز آن نیز ۲۰ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته کتاب و کتابخوانی ترویج فرهنگ مطالعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

احمد فرهادی از اجرای طرح کوله پشتی کتاب در شهرستان‌های عشایرنشین با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و دسترسی بهتر عشایر به منابع مطالعاتی خبر داد و بر لزوم آمادگی شهرستان‌ها برای اجرای شایسته این طرح تأکید کرد.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰ درصدی اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: در این طرح برنامه‌های متنوعی برای تمام گروه‌های سنی در نظر گرفته شده است و برپایی میز خدمت مشاوره‌ای، برنامه‌های آموزشی متمرکز بر حمایت از کسب‌وکار‌های نوپا و کوچک، برگزاری کارگاه‌های نقاشی، آموزش کاردستی و مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در محله کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • جنجال حراج کتاب‌های کتابخانه تربیت تبریز در فضای مجازی