Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:58:44 GMT

لاشه ۱۷ قطعه پرنده وحشی از یک شکارچی در نکا کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۳۶۴۱

لاشه ۱۷ قطعه پرنده وحشی از یک شکارچی در نکا کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ قاسم عزیزی از دستگیری یک شکارچی غیر مجاز و کشف ۱۷ قطعه لاشه پرنده وحشی خبر داد وگفت: در پی کسب خبر مبنی بر فروش پرندگان وحشی حمایت شده توسط شکارچیان سود جو، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با انجام تحقیقات مؤثر و بررسی میدانی منطقه، موفق به شناسایی محل تردد این شکارچی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان نکا، تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی، متهم در حالی که قصد فروش شکار غیرمجاز را داشت دستگیر و ۱۷ قطعه لاشه کبوتر وحشی جنگلی از وی کشف شد.

سرهنگ عزیزی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت قاچاقچیان حیوانات و پرندگان، فروشندگان شکار غیرمجاز و یا هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

کد خبر 5071410

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران شکار و صید نکا ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر بارش باران محدودیت های کرونایی کرمانشاه گرگان هفته کتاب ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی شهرکرد شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی حسینی صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر، یک مرکز غیر مجاز که در زمینه ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و پلمب شد.

وی گفت: وسایل و تجهیزات در مرکز غیرمجاز یادشده پس از انجام مراحل قانونی و با دستور مقام قضائی و حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی، ضبط شده و به منظور صیانت از سلامت مردم، مباشران این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087396

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • انواع مرغ ماهی خوار در ایران + بررسی خصوصیات آن ها