Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:30:37 GMT

کدام تیم برای جذب ستاره بایرن شانس بیشتری دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۳۷۵۴

کدام تیم برای جذب ستاره بایرن شانس بیشتری دارد؟

توتو اسپورت مدعی شد باشگاه یوونتوس در راه جذب داوید آلابا از سایر رقبای خود پیشی گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد داوید آلابا با بایرن مونیخ در پایان فصل به اتمام می‌رسد و در حالی که طی ماه‌های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با تمدید قرارداد احتمالی این بازیکن مطرح شده بود، حالا به نظر می رسد که جدایی او قطعی است و آلابا بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق العاده بالاخره از جمع باواریایی‌ها جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ اخیرا در این رابطه گفته بود : "  من نمی دانم که ما دیگر چگونه باید او را ملاقات کنیم. او پیشنهاد ما را برای تمدید قرارداد را رد کرده و باید این موضوع را قبول کنیم. داوید می‌تواند اینجا را ترک کند و ما به مدیربرنامه او اعلام کردیم که دیگر پیشنهادی برای تمدید به این بازیکن ارائه نخواهیم داد."

 

 

 

 

در حالی که طی روزهای اخیر گفته شد که ستاره بایرن مونیخ برای انتقال به لیگ برتر انگلیس چراغ سبز نشان داده اما در همین رابطه توتو اسپورت مدعی شده که باشگاه یوونتوس در راه جذب داوید آلابا پیشی گرفته است و حالا در مقطع کنونی بیانکونری از شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن داوید آلابا برخوردار است.
با این حال باید منتظر ماند و دید که چه آینده‌ای در انتظار این مدافع خواهد بود.

بایرن مونیخ یوونتوس دیوید آلابا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ یوونتوس دیوید آلابا بایرن مونیخ داوید آلابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی

به گزارش "ورزش سه"، کیم مین جائه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا با ناپولی از این باشگاه جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست.

او خیلی زود توانست به یکی از بازیکنان محبوب توماس توخل تبدیل شود، جایش را در ترکیب اصلی بایرن مونیخ پیدا کند و عملکرد درخشانی را هم در دیدارهای این تیم در بوندسلیگا به نمایش بگذارد اما شرایط به این شکل برای او ادامه پیدا نکرد.

این بازیکن در چند هفته اخیر فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی پیدا نکرده و نیمکت نشین شده است و اسکای اسپورت آلمان هم تایید کرده که او به هیچ وجه از وضعیتی که در حال حاضر در بایرن مونیخ دارد راضی نیست.

با وجود اینکه شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی کیم مین جائه از بایرن مونیخ در پایان فصل و در پنجره تابستانی به گوش می‌رسد اما اسکای تاکید کرده است که او تصمیمی برای جدایی از بایرن ندارد و قصد دارد برای بازپس گرفتن جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم با سایر بازیکنان رقابت کند.

دیگر خبرها

  • رئیس بایرن: نیامدن ناگلزمان برای ما پایان دنیا نیست
  • حضور ناگلزمن در بایرن منتفی شد
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • آب پاکی روی دستان بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان می‌ماند
  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی