Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سازمان ملل متحد پیش‌بینی کرد چندین كشور ممکن است به علت همه گیری ویروس كرونا قحطی گسترده، بی ثباتی سیاسی و افزایش قیمت مواد غذایی را تجربه كنند.
 
سازمان ملل در میان کشورهایی که ممکن است دچار قحطی شوند، از یمن، نیجریه، سودان جنوبی، بورکینافاسو، سوریه، لیبی، افغانستان و حتی ونزوئلا نام برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
علاوه بر این، مردم در بسیاری از کشورها ممکن است به علت شیوع این همه‌گیری مشاغل خود را از دست بدهند. بنا به پیش‌بینی سازمان ملل متحد، 20 میلیون شغل در معرض تهدید قرار دارد.
 
تحلیلگران ابراز اطمینان کردند که تولید ناخالص داخلی کل کشورهای آفریقا امسال 0.8 تا 1.1 درصد کاهش یافته و سرمایه گذاری خارجی نیز در این کشورها به یک باره با 15 درصد کاهش روبرو خواهد بود.
 
به گفته کارشناسان سازمان ملل، قحطی گسترده در این کشورها تنها با تلاش مشترک سایر کشورها قابل پیشگیری است.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، هواشناسی استان یزد، از عصر فردا تا عصر روز جمعه در استان هشدار سطح زرد صادر کرده و بنا بر این هشدار وزش باد به نسبت شدید در مناطق مستعد همراه با گردوخاک، بارش رگباری با احتمال رعد و برق بویژه در ارتفاعات و از روز جمعه کاهش دما و مه برای استان یزد پیش بینی شده است.  طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد، کاهش دید، کاهش کیفیت هوا، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها، احتمال سرمازدگی درختان ومحصولات کشاورزی در صبح شنبه نیز پیش بینی شده است.  اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی و کویرنوردی، اتراق نکردن در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، جلوگیری از چرای دام‌ها در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، لایروبی کانال و آب رو‌ها، کنترل دمای گلخانه و باغات نیز توصیه شده است.

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: قحطی و سوءتغذیه در غزه بی‌داد می‌کند
  • اعتراف نظامی صهیونیست به بمب گذاری دفاتر آنروا
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان یزد
  • تحلیل جالب یک حقوقدان از موضع آمریکا در قبال غزه: دلیل این تناقض چیست؟
  • پاکستان اجرای فوری قطعنامه شورای امنیت را درباره غزه خواستار شد
  • استقبال تهران از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش بس در غزه
  • واکنش تهران به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه
  • استقبال تهران از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه
  • روانشناسان از سراسر دنیا خواستار اخراج اسرائیل از کمیسیون مقام زن شدند