Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان گفت: سرعت کم پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن در استان سمنان نیازمند بازنگری و آسیب‌شناسی جدی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر عصر امروز در حاشیه شورای برنامه‌ریزی استان سمنان اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در برخی از شهرهای استان که با کمبود مسکن و تقاضای بالا مواجه هستند، باید با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه مسائلی همچون زمین مشخص‌شده جهت احداث واحدها، نحوه واگذاری به پیمانکار و مشارکت در اجرا باید به‌گونه‌ای انجام شود که متقاضیان نسبت به مشارکت در اجرا ترغیب شوند.

استاندار سمنان با اشاره به افزایش قیمت مسکن در استان سمنان گفت: طرح اقدام ملی مسکن می‌تواند در کاهش مشکلات مسکن، افزایش عرضه و تعادل در این بازار کمک کند.

اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان سمنان سرعت یابدابلاغ مصوبه دولت درخصوص طرح اقدام ملی مسکنروزگار ناخوش کارگران ساختمانی ‌برای تامین مسکن / چرا دولت در طرح اقدام ملی مسکن کارگران را ندید؟

وی با تأکید بر لزوم مشارکت مردم برای تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان سمنان تصریح کرد: مشارکت مردم می‌تواند به‌سرعت اجرای این طرح کمک شایانی کند.

آشناگر با بیان اینکه مشکلاتی در شیوه اجرای طرح اقدام ملی مسکن وجود دارد، تصریح کرد: بحث واگذاری زمین جهت انجام عملیات اجرایی این طرح باید موردبازنگری و بررسی قرار بگیرد تا ایرادات آن اصلاح شود.

وی اضافه کرد: اجرای به‌موقع طرح اقدام ملی مسکن به‌ویژه در شهرهایی که با متقاضیان بیشتری روبرو هستند یک اولویت و ضرورت به شمار می‌رود.

استاندار سمنان تأکید کرد: لازم است جهت اجرای درست این طرح، برنامه زمان‌بندی و اولویت‌بندی مناسبی در دستور کار قرار بگیرد تا اجرای این طرح به‌صورت منظم و با برنامه دقیق ادامه یابد.

انتهای پیام/363/ز 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن در استان سمنان اجرای طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟

ارسلان مالکی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی خود زمینه ساز تقویت و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه در حال روند عرضه زمین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد چشم گیری داشته است و این افزایش عرضه زمین زمینه ساز افزایش مشارکت‌های مردمی می‌شود گفت: افزایش عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت خود باعث می‌شود که متقاضیان بتوانند حضور پر رنگ تری در روند ساخت مسکن داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شعار سال مبنی بر افزایش تولید با مشارکت‌های مردمی دولت در حال برنامه‌ریزی برای بهبود و استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم.

او گفت: افزایش عرضه زمین و اختصاص تسهیلات ساخت خود می‌تواند ظرفیت‌های مردمی را در این بخش رشد دهد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • باغ گیاه‌شناسی رهید؛ مال‌باختگان ارتش به سر خط برگشتند
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی در روستای حیله ور
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه