Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله توپخانه ای رزمندگان سپاه به مواضع گروهک های ضد انقلاب در آن سوی مرزها خبر داد.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: رزمندگان نیروی زمینی سپاه صبح امروز، شنبه مواضع گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب را در آن سوی مرزهای شمال غرب کشورمان هدف قرار دادند که طی این حملات خسارات و تلفات سنگینی به ضد انقلاب وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه هشدار داده شده است: همانگونه که بارها تصریح شده، امنیت ملی و حفظ آرامش و آسایش ملت ایران به ویژه مردم استان های مرزی، خط قرمز نیروهای مسلح کشور به ویژه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و در این خصوص هیچ ملاحظه و مرزی را نمی شناسد و تروریست ها را در هر سوراخی که خزیده باشند، به سزای اعمال ننگین و جنایتکارانه شان خواهند رساند.

لینک کوتاه: asriran.com/003Agq

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سپاه ضد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حمایت‌های مردم گیلان از حمله سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مردم طاهر گوراب صومعه سرا در حمایت ازعملیات سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح برای پاسخ تلافی جویانه به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در این شهر راهپیمایی کردند و شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

دانش آموزان سیاهکلی هم دردفاع از عملیات وعده صادق تجمع کردند و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

همچنین نشست تبیین عملیات وعده صادق با حضور ۲۰۰ نفر از دانش آموزان و خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان خشکبیجار در این بخش برگزار و زوایای نظامی ، علمی و سیاسی ازعملیات تاریخ ساز سپاه پاسداران برای دانش آموزان تشریح شد.

دیگر خبرها

  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • خط و نشان فرماندهان بلندپایه نظامی چند روز بعد از حمله به اسرائیل /قدرت نمایی پهپادی، توپخانه ای و زرهی ارتش
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • تداوم حمایت‌های مردم گیلان از حمله سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی