Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:43:15 GMT

کشتی ایران در خاک کرونا؛ کاوه هم مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۴۳۱۵

کشتی ایران در خاک کرونا؛ کاوه هم مبتلا شد

مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد نیز به ویروس کرونا مبتلا شد؛ موضوعی که به نظر می رسد با توجه به برگزاری اردوهای تیم ملی و رقابت های انتخابی، نگرانی بابت افزایش تعداد مبتلایان وجود داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، پس از ابتلای محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، مهدی تقوی و عباس حاج کناری مربیان تیم ملی کشتی آزاد، حمید سوریان، نایب رییس فدراسیون کشتی، محمدرضا گرایی ملی پوش کشتی فرنگی، اینبار تست کرونای محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد نیز مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به برگزاری اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی، این نگرانی وجود دارد که میزان ابتلا در میان کشتی گیران و کادرهای فنی بیشتر شود.

 

اردوی تیم های ملی کشتی به دلیل آن چه لغو رقابت های قهرمانی جهان بود تعطیل شد.

 

محسن کاوه پس از ابتلا به کرونا در منزل قرنطینه شده و از وضعیت خوبی برخوردار است.

 

البته فدراسیون کشتی با حساسیت نسبت به رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در جریان برگزاری اردوی تیم های ملی و رقابت های انتخابی تاکید داشت.

 

کشتی ویروس کرونا محسن کاوه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی ویروس کرونا محسن کاوه تیم های ملی کشتی ملی کشتی آزاد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیک آزمون‌های آموزش و پرورش تا سال ١۴٠٧

به گزارش خبرنگار مهر، محسن زارعی، ظهر پنجشنبه در نشست ستاد امتحانات آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به راه اندازی یک مرکز آزمون استاندارد آموزش و پرورش در تمامی استان‌های کشور گفت: آزمون‌های آموزش و پرورش تا سال ۱۴۰۷ به صورت الکترونیک برگزارمی شود.

وی افزود: در راستای تحقق این هدف هم اکنون برنامه‌هایی در حال اجراست، اما برای اجرای کامل آن نیاز به فراهم شدن زیرساخت‌ها و تجهیزات مناسب هستیم.

وی، تصریح کرد: تأمین امنیت آزمون‌ها به ریاست وزارت کشور و از طریق شورای تأمین استان‌ها و شهرستان‌ها بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید قرار دارد که این مهم با همکاری دستگاه‌های متولی و شورای تأمین هم در سطح ملی و هم استانی و شهرستانی دنبال می‌شود.

زارعی، گفت: امسال حدود ۱۰۰ عنوان آزمون برگزار خواهد شود که برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری آن‌ها، تقریباً یک ماه عوامل اجرایی درگیر برگزاری این آزمون‌ها خواهند بود.

معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برگزاری آزمون در شرایط مطلوب نتیجه مطلوبی برای دانش‌آموز به دنبال خواهد داشت، گفت: به منظور کیفیت‌بخشی به آزمون‌های نهایی وضعیت موجود باید کاملاً بررسی و نقاط ضعف کاملاً احصا شود که این مهم در دروس مختلف مورد توجه و مبنا و پایه تصمیم‌گیری‌ها قرار خواهد گرفت.

محسن زارعی، با اشاره به پراکندگی استان کرمان بر همکاری استانداری در راستای تجهیز حوزه‌های امتحانی تاکید کرد.

کد خبر 6082016

دیگر خبرها

  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • ارزیابی کاوه از کسب ۲سهمیه المپیک
  • برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل
  • برگزاری الکترونیک آزمون‌های آموزش و پرورش تا سال ١۴٠٧
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک