Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خلیل حاجی‌پور در آیین آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه‌های عمرانی شرکت عمران صدرا که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد،  از افتتاح یک ورزشگاه بین‌المللی چند منظوره با ظرفیت دو هزار صندلی طی یکی دو ماه آینده در این شهر خبر داد و افزود: به دنبال پروژه‌های روبنایی و زیربنایی برای ارتقای هویت فرهنگی و اجتماعی جوانان و نوجوانا این شهر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا بیان کرد: صدرا به سرعت در حال تبدیل شدن به دومین شهر پر جمعیت فارس پس از شیراز است، لذا نیازمند جبران کمبود و کاستی‌ها و توجه بیشتر است.

او افزود: علی‌رغم همه تلاش‌هایی که تاکنون انجام شده، اما هنوز مردم شهر صدرا نیاز‌ها و مطالبات به حقی دارند که موظف به پاسخگویی به آن‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا ادامه داد: بسته‌ای از پروژه‌هایی که از امروز عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده عمدتا ماهیت فرهنگی دارند و می‌طلبد که در تامین نیاز‌های فرهنگی این شهر توجه ویژه‌ای انجام شود.

به گفته حاجی‌پور، شهر جدید صدرا فاقد یک کتابخانه عمومی بود که امروز شاهد افتتاح یک کتابخانه در فاز دو و آغاز عملیات اجرایی یک کتابخانه فاخر دیگر با اعتبار ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار بودیم.

او بیان کرد: شهر صدرا فاقد یک مصلی نماز جمعه و مرکز تعلیم علوم دینی بود که امروز پروژه‌ای با ۷۶۴ میلیارد ریال اعتبار در دستور آغاز عملیات اجرایی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا همچنین از احداث ۴ پارک در این شهر خبر داد و گفت: با انتخاب پیمانکار ظرف یکماه آینده احداث این چهار پارک در دستور اجرا قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عمران صدرا شرکت عمران عملیات اجرایی شهر جدید صدرا شرکت عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید

شهردار منطقه هفت تهران از افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

نصرالله آبادیان در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه  اعتبارات خوبی در سال‌جاری برای منطقه ۷ در نظر گرفته شده است، گفت: برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته تا در سال جدید پروژه ها و برنامه های توسعه شهری در منطقه هفت به خوبی پیش برود. 

وی با بیان اینکه افتتاح های مترویی در این منطقه در سال جدید تکمیل می شود، اظهار کرد: شهردار تهران تأکید دارند که ایستگاه سرباز نیز باید به زودی افتتاح شود که این ایستگاه نیز طبق برنامه ریزی انجام شده تا آبان ماه افتتاح خواهد شد و همچنین  ورودی دوم ایستگاه سهروردی نیز در فروردین ماه افتتاح خواهد شد. 

وی بیان کرد: پارکینگ شهید قنبرزاده هم که یک گود رها شده بود با پیگیری های مدیران منطقه تعیین پیمانکار شده و در سال جدید افتتاح می‌شود و این پارکینگ ۷۰۰ ظرفیت دارد که کمک بزرگی به بهبود فضای پارک در  منطقه هفت می‌کند.

آبادیان با بیان اینکه افتتاح خانه خبرنگاران نیز به زودی صورت خواهد گرفت و این امر یک تحول و یک اتفاق مبارک برای جامعه رسانه‌ای کشور است، در ادامه یادآور شد: دسترسی مردم به چهار باغ آزاد شده و انتظار ما این است که با نصب یک سازه در محله نیلوفری و سهروردی تحول ایجاد خواهد شد. 

شهردار منطقه ۷ تهران در مورد روند ساخت  زیرگذر میدان سپاه نیز با تأکید بر اینکه  مطالعات این مهم انجام شده و حتی مشاوران ذی صلاح انتخاب شده‌اند، افزود: تحویل زمین انجام شده و جا دارد از سپاه بابت تحویل زمین تجهیز کارگاه تشکر کنیم.

شهردار منطقه ۷ با بیان اینکه پیمانکار اجرای این زیرگذر انتخاب شده و مسیر ترافیکی و تغییر جهت در هماهنگی با پلیس انتخاب شده است، گفت: امیدواریم این زیرگذر که حد فاصل خواجه نصیر به سمت صیاد شیرازی شمال است، اجرایی شود و مسیر غرب به شمال اتصال یابد و کمتر از یک سال برای اجرای این پروژه زمان نیاز داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳