Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع امنیتی عراق اطلاع دادند که جنگنده های ارتش این کشور دو منطقه محل تجمع تروریست ها در صحرا الثرثار در شمال الرمادی را هدف گیری کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المعلومه، منابع امنیتی در استان الانبار عراق از بمباران هوایی مناطق محل حضور تروریست های داعشی در شمال الرمادی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

براساس گزارش این منابع، جنگنده های ارتش عراق دو منطقه تجمع تروریست ها در صحرا الثرثار در شمال الرمادی را هدف حمله قرار دادند.

در نتیجه عملیات نیروی هوایی ارتش عراق چندین تن از عناصر تروریستی به هلاکت رسیده و محل ذخیره تسلیحات آنان نیز به طور کل نابود شده است.

عراق|برهم صالح به کویت می رودادامه فشار آمریکا بر عراق با تکرار ادعای جدی بودن تصمیمِ بستن سفارت در بغداد

به گفته فرماندهان ارتش در استان الانبار این عملیات در نتیجه انجام عملیات های دقیق ومستمر اطلاعات و شناسایی نیروهای عراقی انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش اسرائیل رزمایش برگزار می‌کند

ارتش اسرائیل اعلام کرد که فردا (سه‌شنبه) در مرکز الجلیل و الجلیل علیا واقع در شمال فلسطین اشغالی مانور نظامی برگزار می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری مانور نظامی در الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فردا سه‌شنبه مانور نظامی در مرکز الجلیل و الجلیل علیا برگزار می‌شود که هدف از آن آمادگی برای مقابله با تهدیدات در همه جبهه‌هاست.

از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون، جنبش حزب‌الله لبنان در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین، بارها مواضع نظامی این رژیم در مناطق شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

در همین ارتباط رسانه‌های فلسطین امروز دوشنبه گزارش دادند که چهار نظامی رژیم صهیونیستی بر اثر انفجار مین در مرز لبنان با سرزمین های اشغالی فلسطین به شدت مجروح شدند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره آغاز عملیات در رفح نیز مدعی شد: «اجرای عملیات رفح همچنان روی میز است و ما باید این عملیات را با موفقیت تکمیل کنیم».

روز گذشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش این رژیم اجرای عملیات نظامی در رفح را به تعویق انداخته است.

طبق گزارش وزارت بهداشت غزه از هفتم اکتبر تاکنون شمار شهدا تاکنون به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر و شمار زخمی ها به ۷۶ هزار و ۴۶۵ نفر رسیده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «شهر هزار موشک» چگونه مقاومت کرد؟
  • ارتش اسرائیل رزمایش برگزار می‌کند
  • کاهش قیمت نفت پس از بمباران مواضع رژیم کودکش/ برنت ۹۰ دلار
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • عملیات حزب‌الله علیه تیپ «گولانی» ارتش اسرائیل
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • موساد به اردوگاه الهول سوریه نفوذ کرد
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه
  • عملیات ضد صهیونیستی در شمال رام الله
  • عملیات ضد صهیونیستی در شمال رام الله + فیلم