Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@09:32:23 GMT

استیلی در سمت سرمربی گری تیم امید ابقا شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۴۷۰۵

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از ابقا استیلی در سمت سرمربی گری تیم امید خبر داد.

خبرگزاری میزان – میرشاد ماجدی رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال که با شبکه خبر گفتگو می‌کرد اعلام کرد حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۳ ساله‌های ایران در سمت خود ابقا شده است.

پیش از این حمید استیلی سرمربی تیم امید بود که در صعود به المپیک توکیو ناکام شد، اما میرشاد ماجدی که به تازگی رییس کمیته جوانان شده اعلام کرد کمیته فنی به این نتیجه رسید که حمید استیلی راهی را که شروع کرده ادامه دهد و با توجه به تجاربی که کسب کرده استیلی در این سمت به کارش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشنر بخوانید: استیلی: مدیران ما چون می‌خواهند بمب بترکانند این مشکلات پیش میاید

انتهای پیام/

برچسب ها: استیلی نیم امید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استیلی نیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۱ بازیکن به اردوی تیم هندبال جوانان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون هندبال، پنجمین اردوی تیم هندبال جوانان ایران از امروز در تهران آغاز می‌شود و تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.    شریف مومن مصری، سرمربی تیم هندبال جوانان، ۲۱ بازیکن را به این اردو دعوت کرده است.   امیرعباس زارعی، ماهان دولتخواه، ابوالفضل مجیدی، امیرحسین مسعودنیا، عباس باج، روح الله عادلخانی، نیما باقری، حسین حیدریان، صابر حیدری، هادی خواجه سلیمی، علی حیدریان، امیرحسین کرمی، امیرمحمد پورقاسمی، بنیامین خداوردیان، سروش مرادلی، محمدحسن خادمی، سید مهرشاد دانشی، احمد رضا آرام، علی امیر یوسفی، مهران اکبری و مهدی دارینی ۲۱ بازیکنی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند.    کورش غفاری (سرپرست)، شریف مومن حجازی (سرمربی)، حمید ربانی کیا (مربی)، محمد جمالی (بدنساز) مهدی کیانی (آنالیزور) و رضا سرسنگی (ماسور) کادر فنی تیم هندبال جوانان را تشکیل می‌دهند.    تیم هندبال جوانان ایران خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌کند که قرار است تیر و مرداد امسال برگزار شود.

دیگر خبرها

  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ تراکتور 3-0 برنده شد!
  • تراکتور ۳ بر صفر برنده شد
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • اعلام رای دیدار جنجالی؛ تراکتور ۳ بر صفر برنده شد
  • با رای کمیته انضباطی؛ بازی تراکتور ۳ - صفر شد
  • دعوت از ۲۱ بازیکن به اردوی تیم هندبال جوانان