Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو در خصوص آخرین وضعیت پویش هرهفته الف ب ایران گفت: تا امروز ۱۲۷ پروژه با سرمایه‌گذاری حدود ۴۳ هزار میلیارد تومان را به اتمام رساندیم.

خبرگزاری میزان -

رضا اردکانیان وزیر نیرو با حضور در برنامه نگاه یک شبکه سیما به تبیین عملکرد وزارتخانه متبوع خود پرداخت.

وی در ابتدا در خصوص میزان پیشرفت «پویش هر هفته الف ب ایران» از ابتدای سال جاری، گفت: این پروژه سامانی برای اجرا، تکمیل و به بهره‌برداری رساندن طرح‌های بزرگ آب، برق و فاضلاب در سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای سال علی رغم همه محدودیت‌ها به اتکای ظرفیت‌ها و توانمندی شرکت‌های مدیریتی، شرکت‌های مهندسی مشاوره، پیمانکاران، همکارانمان در دولت و ظرفیت بخش خصوصی متعهد شدیم که تا پایان سال ۲۵۰ پروژه بزرگ آب، برق و فاضلاب را با سرمایه گذاری حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان به بهره برداری برسانیم.

وزیر نیرو در ادامه به پروژه شیرین سازی و انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه، یک ابر پروژه است که جزو بزرگترین پروژه‌های آبی خاکی کشور است و پویش ما هم این افتخار را دارد که این پروژه را با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با پیگیری و پشتیبانی همکاران مان در وزارت صمت و با مشارکت بیش از ۹۹۰ شرکت سازنده ایرانی را به ثمر برساند.

اردکانیان افزود: به جز این طرح ما یکصد و بیست و شش پروژه از ۲۵۰ پژوه این پویش را با سرمایه‌گذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان به اتمام رساندیم که با احتساب این پروژه، یکصد و بیست و هفت پروژه با سرمایه گذاری ۴۳ هزار میلیارد تومان را در پویش «هر هفته الف ب ایران» به اتمام رساندیم.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش مان را خواهیم کرد تا مطابق برنامه پیش برویم، گفت: تا به امروز ۷ سد مخرنی، ۸ پروژه شبکه آبیاری و زهکشی، ۴ تصفیه خانه بزرگ آب، ۷ تصفیه خانه بزرگ فاضلاب به بهره‌برداری رساندیم ضمن آنکه ۴۴۸ روستا آبرسانی و طرح‌های آبرسانی ۷ شهر بزرگ امسال افتتاح شده است.

وزیر نیرو افزود: در بخش برق نیز ۹ نیروگاه حرارتی، ۱۳ نیروگاه تجدیدپذیر، ۵ نیروگاه مقیاس کوچک و ۳۳ پروژه پست و خطوط انتقال به ثمر رسیده است.

اردکانیان اظهار داشت: علاوه بر این پروژه‌هایی که به آن پروژه‌های ساخت و سازی می‌گوییم ۷ پروژه ساز و کاری هم به بهره برداری رسیده که تاثیر خود را در بهتر اجرا شدن طرح‌های ساخت و سازی نشان خواهد داد و موجب تسهیل خدمت رسانی به مردم می‌شوند که از جمله آن‌ها بی نیاز کردن مردم از مراجعه به شرکت‌های توزیع برق است و بیش از ۴۰ خدمتی که مردم می‌بایست با مراجعه، آن خدمات را دریافت می‌کردند، امروز با استفاده از فناوری تلفن‌های همراه و ارتباطات تلفنی قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: وزیر نیرو: بارش پاییزی امسال کمتر از مدت مشابه سال قبل است

در حال تکمیل...

برچسب ها: رضا اردکانیان وزیر نیرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رضا اردکانیان وزیر نیرو هزار میلیارد تومان اتمام رساندیم سرمایه گذاری بهره برداری الف ب ایران وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال

صادق کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به شروع ساخت این پروژه از سال ۱۳۹۵ گفت : این پروژه پس از مدتی با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل مشکلات اعتباری و پیمانکار متوقف شد و نهایتا اوایل سال ۱۴۰۰، ساخت آن مجددا از سر گرفته شد.

کریمی گفت: این پروژه در این سال به پیمانکار جدید سپرده شد و قرار بود یکساله پروژه تحویل شود که متاسفانه تاکنون به درازا کشیده شده است.

وی افزود: این پروژه در حال حاضر مشکل اعتباری نداشته، اما متاسفانه پیمانکار پروژه هر بار وعده جدیدی برای افتتاح آن می‌دهد و این بار هم قول داده نهایتا ۱۰ اردیبهشت پروژه تحویل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تجهیز بیمارستان سه ماه زمان نیاز دارد، گفت: در صورت تحویل پروژه در اردیبهشت ماه، حداقل سه ماه زمان نیاز است که بتوانیم دستگاه‌های رادیوتراپی و توموتراپی را نصب کنیم و به نظر می‌رسد بهره برداری از این پروژه در تابستان امکانپذیر شود.

کریمی گفت: این بیمارستان مجهزترین بیمارستان دولتی درمان سرطان است و با راه اندازی آن علاوه بر بیماران استان، بیماران سایر استان‌های غرب کشور هم از خدمات آن منتفع می‌شوند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، این بیمارستان ۱۲۰ تخت داشته و قرار است سه دستگاه رادیوتراپی و یک دستگاه توموتراپی در آن نصب شود.

کریمی، ارزش ریالی ساختمان و تجهیزات این بیمارستان را به قیمت روز، بیش از هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

پیش از این وعده داده شده بود بیمارستان سرطان کرمانشاه، بهار امسال افتتاح شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پویش بزرگ وعده صادق در یزد
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • خط انتقال طرح آبرسانی به گرمسار راه اندازی شد
  • اینفوگرافیک | پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد
  • اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد
  • «ابیانه» یاقوت فلات مرکزی ایران/ سودای جهانی شدن محقق می‌شود؟