Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیداسماعیل صفوی‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای لکه‌گیری و روکش آسفالت محور همدان- ملایر و اراک هزینه شد.

وی روکش آسفالت محور ملایر- اراک را یکی از مطالبات مهم مردم عنوان و بیان کرد: در این راستا امسال در ۲ مرحله اعتباری حدود ۸۱۰ میلیون تومان برای لکه‌گیری و روکش آسفالت محور ملایر- اراک هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: طی یک مرحله نیز ۵۳۰ میلیون تومان اعتبار برای روکش محور ملایر- اراک اختصاص یافت که لکه‌گیری و روکش مسیر رفت و برگشت این مسیر به طول ۴۰ کیلومتر به طور کامل در دست اقدام است.

صفوی‌زاده گفت: از مبلغ یاد شده ۲۶۰ میلیون تومان برای لکه‌گیری و روکش محور ملایر- بروجرد، ملایر- نهاوند و راه‌های روستایی هزینه شد.

وی هزینه‌کرد ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای احداث رمپ مجتمع رفاهی گرین آورزمان، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای احداث رمپ مجتمع خدمات رفاهی رومیه در اسلامشهر آق‌گل و ۶۰ میلیون تومان برای روکش آسفالت باند کندرو حاجی‌آباد را از دیگر اقدامات طی سال‌جاری برشمرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهرستان نیز اقدامات خوبی صورت گرفت که در این زمینه امسال ۲۳۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

صفوی‌زاده اظهار داشت: در این راستا نقاط حادثه‌خیز در پیچ سردخانه، پیچ مهرآباد، کرکان، سالوک و گردنه زاغه اصلاح شدند.

وی گفت: امسال ۲ هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری، آسفالت و رگلاژ به صورت امانی توسط نیروهای راهداری این شهرستان استفاده شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به خسارت پل‌ها و ابنیه فنی بر اثر سیلاب فروردین سال گذشته افزود: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون حدود یک میلیارد و ۱۲۶ میلیون تومان اعتبار در حوزه مرمت ابنیه فنی و پل‌های این شهرستان هزینه شد.

شهرستان ملایر دارای حدود یک‌هزار کیلومتر راه است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه ایران همدان ملایر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه ایران همدان ملایر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه ایران همدان ملایر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان اخبار کنکور راهداری و حمل و نقل جاده ای میلیون تومان روکش آسفالت محور لکه گیری و روکش برای لکه گیری محور ملایر هزینه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات سبزه آرایی و هفت سین در ملایر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • برگزاری مسابقات سبزه آرایی و هفت سین در ملایر
  • تردد حدود ۱۲ میلیون خودرو از محورهای استان قزوین
  • برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه‌ های استان مرکزی
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌ های کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌های کرمانشاه
  • برف‌روبی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان مرکزی
  • ورود حدود ۱ میلیون خودروی نوروزی به گیلان/ آماده باش ۳۴ اکیپ راهداری در محورها