Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شریان نیوز،اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم ماریتیمو با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"تمام تمرکزم رو خداست. شُکرت"

وحید امیری بازیکن تیم پرسپولیس در صفحه اینستاگرام پسرش تصویری زیبا از او را بارگذاری کرد و نوشت:

"چراغ قلبم
نمیدانم در وجودت چه چیزی نهفته شده اما..
بدان که هر چه هست مرا که مادرت هستم، مست خویش می‌کند"

احمدرضا عابدزاده پیشکسوت فوتبال ایران تصویری دیدنی از جوانی خود در کنار پسرش را منتشر کرد و نوشت:

"پسر کو ندارد نشان از پدر "

صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار تصویری از یحیی گل محمدی گرفتن عنوان بهترین مربی غرب آسیا را به او تبریک گفت.

"تبریک به آقای یحیی گل‌محمدی که با رای کاربران و در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به عنوان بهترین مربی غرب آسیا انتخاب شد"

رضا شاهرودی مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس تهران تصویری قدیمی از بازیکنان تیم پرسپولیس را در صفحه اینستاگرامش بارگذاری کرد.

محمدرضا خانزاده مدافع میانی تیم تراکتور با انتشار تصویری، از احسان حاج صفی کاپیتان این تیم قدردانی کرد.

علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران بار دیگر از کادر درمان کشور برای تمام زحماتشان تشکر کرد.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران روز ۸ فروردین ۱۳۸۸ با سرمربیگری علی دایی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ به مصاف عربستان رفت و شکست تلخی را مقابل این تیم متحمل شد و امروز هم سالگرد همان بازی تاریخی است. یکی از نکات مهم این مسابقه حضور محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت در ورزشگاه آزادی بود که حواشی زیادی را در پی داشت. علی دایی در سال‌های اخیر بارها مدعی شده که افرادی خارج از فدراسیون فوتبال در برکناری‌اش از هدایت تیم ملی نقش داشتند و معتقد است راه ندادن احمدی‌نژاد به رختکن تیم ملی یکی از دلایل مهم برکناری او بوده است.

در طرف مقابل اما علی کفاشیان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال کاملا منکر این ماجرا شده و می‌گوید احمدی‌نژاد اصلا قصد حضور در رختکن را نداشته است. با این حال او هم تایید کرد که برکناری دایی از بالا ابلاغ شد و تصمیم فدراسیون فوتبال نبود.

کفاشیان چندی پیش در گفت و گو با خبرآنلاین درباره این ماجرا صحبت کرد: «نه آقای احمدی نژاد نمی خواست به رختکن برود. خود او خیلی فوتبالی بود و به بازیکنان زیاد می‌رسید. من یادم نمی‌آید که قصد چنین کاری را داشته باشد و انقدر فوتبالی بود که درک این را داشته باشد بین دو نیمه نباید به رختکن برود. ما باختیم و تمام شد و بعد بازی داشت به من و آقای علی آبادی دلداری داد که ناراحت نباشید بازی برد و باخت دارد. حتی زمانی که معاون سازمان تربیت بدنی بودم و آقای احمدی‌نژاد شهردار بود، در بازی با بحرین ما در ورزشگاه آزادی حضور داشتیم. من هم اصلا شناختی از فوتبال نداشتم. چون آقای مهرعلیزاده و احمدی‌نژاد باهم مشکل داشتند، احمدی‌نژاد کنار من نشست. در طول ۹۰ دقیقه بازی ایشان مدام در حال صحبت بود که باید این بازیکن را تعویض کند و مدام بازی را تحلیل می‌کرد. بعد من آن بازیکن را اصلا نمی‌شناختم.»

او در خصوص اخراج دایی و ادعای او در خصوص دخالت‌های بیرونی گفت: «بله به نوعی این جمله درست است. البته هیئت رئیسه این انتخاب را مصوب کرد، می توانستیم نکنیم. انتخاب من آقای کلمنته بود و نظرم سرمربی خارجی بود. هر کس یک حرفی را میزد و من تازه آمده بودم و گیج بودم. این واقعیت است که آقای علی آبادی و احمدی نژاد برای آمدنش از علی دایی حمایت کردند و در رفتنش هم چنین اتفاقی افتاد.»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888760

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • مدیرکل بهزیستی به عید دیدنی بچه های ما رفت
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!