Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: علی اصغر بیات، از انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: بیمه تکمیلی مستمری بگیران از جمله خدمات بسیار مهمی است که کانون عالی هر ساله و با پایان مهلت قرارداد شرکت‌های بیمه‌گر با حساسیت زیاد و انجام مذاکرات و هماهنگی‌های بسیار به آن ورود می‌کند تا خدشه‌ای در ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان و مستمری بگیران به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال هم با توجه به اینکه در پایان آبان ماه جاری مهلت قرارداد بیمه تکمیلی به پایان می‌رسید جلسات و مذاکرات فشرده‌ای را با مسئولان سازمان بویژه مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی برگزار کردیم و با مساعدت سالاری، موفق شدیم مبلغ مشارکت سازمان را در بیمه تکمیلی که ۳ هزار تومان بود ۷ برابر افزایش دهیم و به ۲۱ هزار تومان برسانیم که اقدام بسیار خوبی بود.

وی افزود: ما به عنوان نماینده کانون‌های استانی از ماه‌های قبل مقدمات کار را انجام داده‌ایم. با برگزاری جلسات و رایزنی‌های متعددی که داشته‌ایم، بویژه برگزاری مناقصه نسبت به شناسایی شرکت‌های بیمه‌گر اقدام کردیم که در نهایت شرکت بیمه آتیه سازان حافظ به عنوان برنده مناقصه اعلام شد و خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی را تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ بر عهده خواهد داشت.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام نظرات دریافتی از سراسر استان‌ها و بررسی‌های کانون عالی، شرکت بیمه آتیه سازان حافظ رضایتمندی ۷۰ درصدی خدمت گیرندگان را در قرارداد گذشته به خود اختصاص داده است تاکید کرد: همچنین توانمندی‌های مدیریتی و توان مالی و اجرایی این شرکت که از سال ۹۲ تا کنون عهده دار این خدمت مهم بوده، توانسته است تأیید تیم نظارتی کانون عالی را نیز به همراه داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: بازنشستگان و مستمری بگیرانی که قبلاً تحت پوشش بیمه تکمیلی بوده‌اند نیازی با مراجعه مجدد به کانون‌ها را ندارند و تمامی آنها تحت پوشش بیمه تکمیلی جدید خواهند بود همچنین بازنشستگانی که تا کنون بیمه تکمیلی نبوده و یا قصد حذف بیمه را دارند نیز ۳ ماه از ۹۹/۹/۱ تا ۹۹/۱۲/۳۰ فرصت دارند تا نسبت به حذف و اضافه مشخصات خود و افراد تحت پوشش در لیست قرارداد جدید با مراجعه به دفاتر کانون‌ها و یا سایت کانون عالی بازنشستگان اقدام کنند.

بیات با بیان اینکه مبلغ بیمه تکمیلی در قرارداد جدید به ازای هر نفر ۶۵ هزار تومان است، افزود: در قرارداد جدید سقف تعهدات درمان فوق تخصصی را با ۱۰۰ درصد افزایش، از ۲۰ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان افزایش داده‌ایم.

وی به افزایش تعهدات دیگر در قرار داد جدید بیمه تکمیلی اشاره کرد و گفت: سقف تعهدات بستری عمومی هم از ۶ میلیون تومان به ۱۲ میلیون تومان افزایش یافته است. تعهدات خدمات پاراکلینیکی و خدمات تشخیصی درمانی سرپایی شامل انواع آنژیوگرافی و سی تی آنژیوگرافی، انواع اسکن، انواع سی تی اسکن، انواع رادیولوژی، انواع ام آر آی و بسیاری دیگر از خدمات را به میزان یک میلیون و هفتصد هزار تومان افزایش داده‌ایم و همینطور تعهدات مربوط به خدمات درمانی عمل‌های مجاز سرپایی، انواع آزمایش‌ها، لیزیک، بیماران خاص و صعب‌العلاج و … نیز افزایش خوبی داشته است.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی خبر خوبی به بازنشستگان داد و تاکید کرد: نکته قابل توجه اینکه در قرار داد جدید بیمه تکمیلی تمامی خدمات مربوط به ابتلاء به ویروس کرونا از تست تا بستری را نیز تحت پوشش بیمه قرار داده‌ایم.

بیات اظهار داشت: همچنین در قرارداد جدید شرکت بیمه‌گر را ملزم به صدور معرفی نامه آنلاین در اکثر مراکز درمانی طرف قرارداد کرده‌ایم تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری بازنشستگان و مستمری بگیران به شعب جهت دریافت معرفی نامه نباشد. ضمن آنکه تمهیدات ویژه‌ای هم برای افرادی که در نقاطی از کشور که شرکت بیمه آتیه سازان حافظ نمایندگی ندارد، اندیشیده‌ایم و مقرر شد تا از طریق پست این خدمات انجام شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازنشستگان تامین اجتماعی بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی داد جدید بیمه تکمیلی قرارداد جدید میلیون تومان کانون عالی هزار تومان شرکت بیمه داده ایم تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت

علیرضا حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد بیمه شدگان اجباری (کارگری) این استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا بهمن ماه این سال به ۲۴۹ هزار و ۲۰۱ نفر رسید که این آمار در مدت مشابه قبل از آن ۲۳۲ هزار و ۵۳۰ نفر بود و حدود ۱۶ هزار کارگر در این مدت اضافه شده است.

وی بیان کرد: جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی استان مرکزی در این مدت از ۷۵ درصد فراتر رسید و به یک میلیون و ۷۳ هزار و ۶۴۷ نفر رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: بیمه شدگان اصلی نیز از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا بهمن ماه این سال به ۳۵۸ هزار و ۶۶۴ نفر رسید.

حسینی اظهار کرد: تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در استان نیز در این مدت به سه هزار و ۲۴ نفر رسید که بیانگر کاهش هشت درصدی بود.

وی گفت: جمعیت مستمری بگیران (بازنشستگان، از کارافتاده‌گان و بازماندگان) نیز به ۱۱۰ هزار نفر رسید که نشان از افزایش ۱۳ درصدی دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: تعداد کارگاه‌های فعال این استان نیز از ابتدای سال گذشته تا پایان بهمن‌ماه این سال به ۲۵ هزار و ۲۰۳ کارگاه رسید که نسبت به مدت مشابه قبل از آن، ۶ و ۲۵ صدم درصد افزایش داشت.

حسینی گفت: استان مرکزی سال گذشته در راستای تعداد کارگاه‌های فعال جزو استان‌های برتر کشور بود و این مهم به دلیل افزایش تعداد بازرسین کارگاه‌ها، تعداد بازرسی‌ها و پیگیری مستمر برای شناسایی کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکرده بودند، صورت گرفت.

وی اظهار کرد: ۲ هزار و ۲۹۰ کارگاه جدید کشفی سال گذشته (تا بهمن‌ماه) در استان مرکزی به ثبت رسید که یک‌هزار و ۵۰۰ کارگاه آن تثبیت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت