Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:25:59 GMT

پیکر خانواده سردشتی تشییع و به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۶۹۰۰

پیکر خانواده سردشتی تشییع و به خاک سپرده شد

اقصی نخشی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیکر چهار نفر از اعضای این خانواده روز گذشته به این شهرستان برگردانده شد که با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده آنها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در آرامستان سردشت به خاک سپرده شد.

وی افزود: پیکر اعضای این خانواده بعد از ۱۰ روز تلاش با همکاری وزارت امورخارجه و پیگیری استاندار آذربایجان غربی و نمالینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس پیکر این خانواده به شهرستان سردشت بازگردانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سردشت از پیگیری همه مسوولانی که موجب شدند تا پیکیر این خانوده سردشت به ایران و زادگاهشان برگردانده شود قدردانی کرد. 

به گزارش ایرنا، پنج نفر از اعضای یک خانواده به نام‌های رسول ایران نژاد ( پدر خانواده) ، شیوا رسول پناهی ( مادر ) به همراه سه فرزندشان آنیتا، آرمین و آرتین ۱۵ ماهه در اوایل آبان ماه در یک قایق بادبانی در کانال مانش فرانسه بودند که قایق آنها دچار حادثه شدند که این پنج نفر به همراه دو تن دیگر از اهالی سردشت غرق می‌شود اما تنها اجساد ۴ تن از اعضای خانواده در آب خروشان کانال مانش پیدا که
هنوز از  اجساد سه شهروند دیگر سردشتی به نام‌های آرتین ایران نژاد ۱۵ ماهه، یوسف خضری و شورش سوری اطلاعی در دست نیست.

کانال مانش بین کشورهای فرانسه و انگلیس  و قسمتی از اقیانوس اطلس است که یکی از پر رفت و آمدترین آبراه های جهان به شمار می آید و عبور از آن با قایق و شناورهای کوچک خصوصا در فصل زمستان بسیار خطرناک است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سردشت وزارت امور خارجه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سردشت وزارت امور خارجه آذربایجان غربی سردشت وزارت امور خارجه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم) فرایند تولید چاقوی حرفه‌ای سرآشپز‌ در کارخانه چینی (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم)

دیگر خبرها

  • پنج کشته در پی واژگونی قایق مهاجرین در کانال مانش
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)
  • جان باختن ۵ پناهجو در دریای مانش
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • طرز تهیه همبرگر غول پیکر توسط آشپز مشهور آذربایجانی (فیلم)
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود